som på hawaii

haha
eh.
hej!
i lördags var det kul, igår var jag trött. men det var rätt lugnt iaf :) ungarna var världens snällaste <3 lite skillnad mot dagen innan, haha
idag har de också varit superfina. vi var o hälsade på på mammas jobb, innan vi fick RS-vaccinationen.
tog skitlång tid på sjukhuset. som vanligt. hatar det där jävla stället ><
men nu är det gjort iaf! whönt!

ska snart kolla på casanova och böga lite.

här är ett par bilder från i lördags, snodde av malin :P
 jag och sara kvarngren :D fett kul att träffa henne
 jag. lite dyng, lite trött, lite apa och mkt tjock :D

ska väl orka dra in lite bilder i bilddagboken nån dag. men min kamera innehåller typ 1000 bilder eller nåt. orka.
men ni måste ju se vad fint vi hade gjort det hos malin :)

jag ska också ha tema när jag fyller år. nån som har nåt förslag? :)

puss!

Kommentarer
Postat av: Soppi.

Nää!

Är det där verkligen Sara Kvarngren?

Fy vad vuxen hon ser ut.

Själv ser man ju fortfarande ut som 12. ):



Fett kul med temaparty!

Men jag inte komma på något tyvärr.

Jag vet att Sandra vill vara rödluvan i alla fall, så kanske något i den stilen, haha. d:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback