upp & ner, ner & upp

apan gal i apans topp.
eh..

mamma och pappa är visst magsjuka (oops..)
så det blev emmpi som följde med mig till BVC.
grabbarna kunde slå ihop klossar (fast albin kunde det förra gången med) och pincettgreppet nu. duktiga :D
vikten var väl inte lika bra, men det är inte så konstigt eftersom de har varit sjuka.
albin hade gått ner 100g ungefär och elvis hade gått upp ca. 100g.
vi ska dit redan om 2 veckor igen och se om det gått uppåt då.
de har ju precis börjat äta ordentligt igen så...
annars så var hon väl nöjd med de små liven :)

jag är fortfarande så himla glad över att emmpi finns här i närheten :D
nu kommer du aldrig bli av med mig, haha

och imorgon kommer det lite girls hit och leker med mig :D:D:D
lite mer pepp nu.

vill bara att det ska bli läggdags nu, är så himla hungrig. haha
eh..
alltså jag vill att ungarna ska gå och sova så att vi får äta i lugn och ro. det vankas tacos idag!

men ett tag till får vi nog leka innan det är dags för sängen.
:)

hejhej!

Kommentarer
Postat av: Bili

Vilka ska komma och leka imorgon?

:*

Postat av: bili

Nej, ingen har sagt nåt till mig. Men dom kanske inte vill att jag ska följa med.

:*

2009-02-17 @ 20:26:54
URL: http://bilix.blogg.se/
Postat av: Soppi.

Åh, jag skulle med vilja vara med.

Men jag är ju working woman såå!

2009-02-18 @ 09:20:35
URL: http://killiz.blogspot.com
Postat av: EmmPi

Hehehe det gör inget, för jag tycker ju om dig :*

2009-02-18 @ 13:56:14
URL: http://www.metrobloggen.se/emmpi
Postat av: Anonym

Jag vill med Leka med dig ju... =( Du svarar ju inte när jag ringer!! Taskmört..

2009-02-19 @ 20:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback