utvandrarna/nybyggarna

wehoo!
ibland blir man glad. min dvd med utvandrarna & nybyggarna kom idag <3
vann den på tradera häromdagen.
det bästa var att säljaren inte kunde räkna så jag fick betala 10kr mindre än jag skulle gjort egentligen. ;D
men han får skylla sig själv, hehe.

hoppas på att barnen kommer till ro nu, då ska jag nog börja titta lite.
håller fortfarande på och läser invandrarna. men utvandrarna är jag ju klar med så kan ju börja med att kolla på den.
har typ sett den 1 gång när jag var baby bara.
ni måste läsa böckerna btw. svinbra <3
måste nog tala lite med mormor, kanske hon har nåt roligt att berätta om när hennes släkting/ar(?) utvandrade.
hörde t.o.m rykten om att kusin chester bott granne med ingo (r.i.p). kan det stämma?!?
ballt isf.

dagens hyllning går förresten till ingo. god rest his soul.


annars så är jag trött, trött, trött. ge mig vår och sommar nu, please!
och en ny vecka, för den här veckan har inte gått bra. helgen förstörde mina points totalt. haha
men, men!
ett litet + kan man väl ta.

hejhej

Kommentarer
Postat av: Mizuki

Jaaa, vår och sommar vill vi ha här med! Y frågar mig varje morgon "Är det sommar nu mamma?" och jag lääängtar tills jag får svara Ja!

Tråkvintern suger musten ur mig...

2009-02-03 @ 19:43:13
Postat av: Soppi.

Bara hoppas att det blir en varm sommar och inte som den förra skitsommaren.



Men jaa, sagotema! Fett kul!

:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback