1 år!

idag fyller mina grabbar ett helt år. galet!
vi har inte firat så mkt..
eller, lollo var ju här och lämnade världens finaste bamsetavla som vi önskat oss <3 den passar jättebra i deras rum!
sen fikade vi lite och snackade skit.
jag borde äta lunch men jag mår fan illa all the time. inte så konstigt kanske med tanke på de matvanor jag har haft den här veckan. HAHA
vill fan inte till viktis på torsdag. jag vill inte veta. jag vill bara ta igen det nästa vecka.
jag längtar efter att få må bra i kroppen igen!

idag är det ett-årskontroll på 62C, det ska bli spännande.
ska be dem lyssna på albins lungor. jag lovar att han har nån slags ansträngningsastma eller nåt. men det har ju låtit bra varenda gång vi kollat. men jag tycker det är lite värre nu.
fast han får ju liksom inte direkt svårt att andas, det bara låter så.. hm. men ändå.

de ska väl få sina presenter av oss sen när fredrik kommer hem också.
vi hade iofs bara köpt tattarpresenter, men de fattar ju ändå inte att de fyller år så.. :P
tror allt gick på en hundring typ ;D
badankorna fick de i söndags, för de skulle ändå bada. men de brydde sig inte så mkt om dem..
och idag ska de få en varsin fin krok att hänga sina kläder på :)

får väl återkomma senare med lite rapport om läkarsamtalet och sådär.

skål & tack!

Kommentarer
Postat av: malla

gratta från mig ^^

Postat av: Mizuki

Ih, finaste grabbarna är ett helt år! Det är ju helt galet. 0_o Stort grattis till dem!

2009-01-20 @ 17:52:57
Postat av: Louise

GRATTIS I EFTER SKOTT:)

2009-01-21 @ 14:53:34
URL: http://mammasflikka.devote.se
Postat av: bozze

Grattis i efterskott får du hälsa! & sen att dom små liven ska krya på sig. pusspuss

2009-01-22 @ 14:44:07
URL: http://pilliplast.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback