kasta bort nyckeln

jovisst.

det har slagit mig många ggr nu att det här året verkligen har varit skit, hittills.
vi som stod där på nyårsafton och skålade för det grymma 2009, som skulle bli så bra.
HAHA, HAR GÅTT SÅ BRA!
skit på skit, på skit, på skit.
frågar ni mig så kan vi radera bort hela det här året, I don´t mind.
det har varit för mkt skit och det kommer säkert bara fortsätta.
lika bra att kasta in handduken.
haha, nejdå, inte så illa kanske. har ju mina gosbollar <3 de gör verkligen livet värt att leva.
men just nu så längtar jag lite tills semestern är slut så att jag kan gå till en psykdoktor och få hjälp. för jag håller på att bli apa.
heh, kul om man blir apa.. ;)
men ja, jag har fått nog. bägaren håller på att rinna över och jag ligger där, med näsan precis över ytan ungefär, och klamrar mig fast vid kanten för att inte ramla ur, så känns det.

och det blir inte bättre av att det finns en massa människor utan någon som helst förståelse för andra människor.
jag är så trött på skvaller och tidningar. jag hatar tidningar, de borde inte få finnas. för folk ska bara lägga sig i och tro att de vet en massa grejer som de inte har någonting med att göra.
och jag är säkert likadan :(
fast jag försöker att inte dömma. bara pedofiler och våldtäktsmän, de förtjänar att hängas ut, men inte deras familjer. så det blir fel iaf.

nåväl, skitsamma. semester på måndag.
börjar få ångest över att vara utan galningarna i en vecka, fast jag tror att vi behöver det. men ändå.. :S
fast de verkar ju vara mkt snällare när inte vi är med, haha.
hade gått jättebra hos mamma igår, sen när vi kom så började de härja direkt >< haha
städat fick vi iaf, men det är fortfarande grejer överallt.
vill flytta, till nåt större. ett hus vill jag ha. men det kan man ju glömma.
fast om en vecka bor vi i hus, ska bo hos mor och far för de ska till göteborg dagen efter vi kommer hem från finDland.
hoppas det blir fint väder så vi kan sitta ute hela dagarna då :) och så kan pojkarna bada i sin plaskpool, som de älskar :)

det var väl lustigt.
SKIT NER ER, HEJDÅ!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Vi hoppas på ett nytt bättre år igen då :P Någon gång måste det ju slå in, eller hur? Puss

2009-07-12 @ 15:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback