livet är inte rättvist

och speciellt inte när små bebisar inte ens får uppleva det.
igår somnade pojkarnas lilla syssling in, lilla leo. han orkade inte kämpa mer. dumma infektioner!
6 veckor fick han leva, mot alla odds.
så orättvist.
en del får barn på löpande band, utan komplikationer. en del får 10 ungar fast de inte ens vill/kan ta hand om dem.
vissa får aldrig barn, och vissa får barn alldeles för tidigt, och vissa barn klarar sig inte alls.
nu får max klara sig utan sin tvillingbror. fast leo kommer nog alltid att finnas med honom. men det är ändå inte rätt, han borde fått vara kvar hos oss här på jorden.
att barn dör är det mest orättvisa som finns, de har inte ens hunnit leva och göra en massa dumma saker som vuxna gör. totalt oskyldiga, så vad är det som gör att dom förtjänar att dö? nä, just det.
ibland förstår jag mig inte på Gud.

ja, efter det här så är det väl inte läge att skriva om så mkt annat.
passa på att visa era nära och kära, att ni älskar dom. för innan man vet ordet av så kan det vara försent.

vi ses i nangijala, lilla leo <3

Kommentarer
Postat av: bili

Usch va hemskt! Jag beklagar verkligen! Tårar i ögonen och allt... Mina tankar går till familjen.

Puss.

Postat av: Mizuki

Nej, gud.. Det är så hemskt att det inte finns några ord. Jag beklagar sorgen.

2009-07-11 @ 14:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback