personal jesus

HELLO!
har inte bloggat på 18, har faktiskt inte setat (hehe) vid datorn på hur länge som helst.
har väl försökt njuta av det fina vädret som varit, och så har man hunnit med antikmässa i nora, en monsterfylla på power och lite annat smått och gott :)

nora var bra, som alltid. så himla mysig stad <3
köpte två burkar, en docka till barnen och en hjälm till fredrik. och ett par clips-örhängen till mig själv ^^
finns så mkt fint, men vi har ju knappt plats med oss själva i lägenheten så det blev inte så mkt inhandlat..

och.. power på fredagen var grymt. vi åkte redan på morgonen. började dricka vid 10 för det regnade när vi kom fram så vi tänkte väl "vafan, ska vi sitta här i bilen så kan vi lika gärna ha lite kul" och sen gick det som det gick!
hehe, nä, faktiskt inga större missöden. inget ramlande eller nånting :D hade bara grymt kul.
sara plockade vi upp också, det var kul!
på lördagen var jag inte lika kaxig, fick en släng av min depression så jag kom aldrig igång. så det blev bara en dag för mig i år, men den var grym :)
blev iaf två nya ford-t-shirts åt barnen, så de har nåt att växa i :)

igår var sara och fredrik här, blev lite öl och spel på ballen, kul!
idag har det regnat hela dagen så vi har bara varit inne och busat. blev en riktig pyjamas-dag, men det får man ha ibland ;)
imorgon ska mamma ta hand om pojkarna över dagen så vi får städa.
har nog aldrig längtat så mkt efter att städa, som jag gör nu. det ska verkligen bli en storrengöring, är ju svårt att få mkt gjort när killarna är hemma, blir bara att man tar det värsta. men nu är allt det värsta, haha.
så det blir nog fint!
och på söndag sover vi hos mina föräldrar, eftersom vi ska åka till finland på måndag och båten går jättesupertidigt. vi måste åka typ vid halv 6 så det är ju inte så kul att dra upp ungarna mitt i natten.
det blir nog bra, ska bli så himla skönt att komma iväg en vecka, hoppas det blir fint väder bara. måste fixa brännan, ser ju ut som skit. helt fläckig efter power ;P

nä, nu ska jag gå och chilla lite.
hejpa

Kommentarer
Postat av: Sara

Tack för igår! Det var skitmysigt! Det får vi göra om snart igen. :*

2009-07-09 @ 22:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback