framsteg



elvis har börjat dricka öl. haha, nää. skojade bara. burken är oöppnad ;)
men däremot så har han börjat gå. massa, massa.
han går nästan mer än vad han kryper. ramlar mkt men övning ger färdighet, och han ger inte upp!
17 mån igår, så han är bara en månad efter mig (var 16mån när jag började gå, sen som skit, men, men)
fast skulle han vara född som vanligt så är han ju 14mån så han är grym. de är ju ungefär som de skulle vara om de fötts i tid.

albin står riktigt fint, så det dröjer inte länge innan han tar första steget :)
idag klättrade han upp i soffan alldeles själv också. blev lite förvånad när jag såg han sitta där bredvid mig. haha
men han hade lagt en kudde på golvet så den hjälpte nog till lite ;)

jaa, mina små busapor. det är tur att jag har dem.
även fast det gick så fel.. men det är inte deras fel. de är mina mirakel. våra mirakel...
det skulle kunna vara så bra. om du bara inser det.

nu måste jag hänga tvätt. igen.
hejdå

Kommentarer
Postat av: Soppi.

Ja, men det är klart!

Det är ju så himla fint väder också, så jag kan cykla, sen kan vi gå ut på promenad. (:

Postat av: Mizuki

Härligt! Det är lite mer än halvitd iallafall, men jag fortsätter att hålla tummarna för resten också!



Nä, N har slösat bort nästan alla våra sparpengar i tron om att han skulle få lön den här månaden, han har inte lyssnat på mig när jag har sagt att han får sin lön retroaktivt. X[ Nu har vi bara mina sparpengar att leva på den här månaden vilket innebär att det typ blir spagetti fram till 25/7, jag kommer inte få några födelsedagspresenter och jag kommer inte kunna köpa några mammakläder. Ingen katastrof men jag är van vid att ha pengar så att det räcker hela tiden och jag är lite små sur på honom just nu. ;)

2009-06-24 @ 07:15:55
Postat av: Soppi.

Haha, det är lugnt. (:

Ja, det får vi ta och göra! *:

2009-06-24 @ 12:01:52
URL: http://killiz.blogspot.com
Postat av: Mizuki

Javisst, du kan ta studielån för 50, 75 och 100%. Kom ihåg att du har rätt till barntillägg också, på studiebidraget. Två barn blir några hundra iallafall, det är inte helt fel. ^^

Vika kurser är det du har kommit in på?

2009-06-24 @ 13:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback