jag vill ha min tunga där

de spelar alltid kräm på rockklassiker. känner mig som 14 igen ^^

tjena.
ja, michael jackson är död. så kan det gå.
jag har iofs aldrig gillat honom så för mig är det ingen större sorg direkt.
visst, han har gjort några bra låtar. men som förebild är han helt sämst.
"hej, du ska inte vara stolt över din hudfärg och ditt utseende."
läskig kille det där.
men r.i.p iaf. men låt alla änglapojkar vara ><

annars då?
sommaren har kommit. hur skönt som helst.
jag vill bada men det har man inte direkt tid till.
ta med ungarna till stranden känns inte så peppande. kanske det blir nån tur till kjell o anki snart iaf :)
ungarna har fått bada iaf, i sin lilla pool hemma hos mormor o morfar.
de älskade det. de kommer bli precis som jag. de ville aldrig komma upp, men jag tog upp dem när de började bli kalla, hehe. elvis var lite avvaktande först, satt mest och tog på snorren. snorren är poppis just nu, så fort blöjan är av så är han där och pillar :P albin däremot, han började härja direkt. han fick massor med kallsupar, tycker det är så läskigt :( men han bryr sig inte alls, blir inte rädd eller ledsen alls, och det är ju bra på sätt och vis. bara att hosta and move on liksom.
jorå. vi ska nog gå dit och bada idag också.
igår var jag inte ute på hela dagen. vet fan inte vad man ska göra.. :/ det är för varmt för att bara promenera.
nåväl..

ikväll ska vi fira att fredrik har semester, woho!
mattias kommer hit så vi ska väl äta tacos och ta nån öl på ballen :)

nu ska jag väl göra mig iordning här.
c ya

Kommentarer
Postat av: Soppi.

Haha, ja så illa är det faktiskt. >_<

Mnja, jag fick 9.700 typ.

Har ju typ inga onödiga utgifter heller, förutom cigaretterna då, men jag ska sluta i september tänkte jag. (:

Annars är det bara hyra, el, försäkring, facket, internet och mobil jag betalar. Det är ju liksom vanliga räkningar. ):

Postat av: Soppi.

Haha, nejmen vad kul!

Det låter ju helt underbart.

LEo fick ju 600 spänn i lön, haha. >_<

Försäkringskassan suger fett, aldrig något som stämmer.

Men det är väl härligt att vara ung och typ skaffa sig 400 lån. >_<

Inte för att jag har något, men ändå, haha. (:

2009-06-29 @ 11:03:50
URL: http://killiz.blogspot.com
Postat av: Soppi.

Nej, men eller hur.

Skulle säkert ändå aldrig kunna betala tillbaka, haha.

Leo har ju lån på bilen och så, men det är ju ändå ett relativt vanligt lån eller vad man ska säga.



Fy, vad varmt det är alltså!

Vad gör du på torsdag? (:

2009-06-30 @ 13:04:16
URL: http://killiz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback