quit playing games with my heart

typ.

men tjena. nu är sommaren här och det känns bra.
fredrik har fått semester. det firades i fredags, inte så kul dock.
kände mig så omtyckt <3 men det är kul att alla hatar mig men inte vågar säga nåt.
moget att bara våga öppna käften på fyllan, vuxna människor liksom.
men, men.
lördagen var trevligare iaf. bara jag och fredrik, vi spelade spel på ballen halva natten :)
i söndags var vi på utflykt i sundbyholm, igår var vi på stan med camilla och nelly och idag har vi varit och storhandlat.
imorgon ska jag på antikmässan i nora. det ska bli kul :) liten tradition sådär. tredje gången nu!
och det har löst sig med FK också, fick ju fan inga pengar för juni, men nu skulle jag få dem på torsdag så det känns ju bra. för på fredag och lördag är det power meet, woho!

haha, spelade spel på ballen ><

nähä, om man skulle ta och spela lite sims 3 kanske, har ju införskaffat det också, när jag trodde att jag skulle få mer pengar, haha. tur att de kommer nu iaf.
jaja.

hejpa.

Kommentarer
Postat av: Mizuki

What, vilka beter sig så?! Sick.

Jag tycker om dig iaf!



Kul med sims 3! Mkt avundsjuk. Är det bra?

2009-07-01 @ 06:07:06
Postat av: bili

Jag hatar folk som inte kan stå för vad dom tycker och tänker. Idioter!

Förlåt att jag inte hört av mig. Mår bättre, men jag dör i denna värme!

Tänker på er i alla fall!

Puss! <3

Postat av: Soppi.

Tänkte om du ville hitta på något med mig och Sandra? (:

2009-07-02 @ 07:10:28
URL: http://killiz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback