roberts öra berättar

nu vet jag hur robert kände sig :(
hade ju börjat bli bättre, men inatt vaknade jag av att jag hade svinont i örat.
liksom.... x_x
så det blev till att ringa vc imorse, igen. borde få klippkort. är typ 18e gången på en månad som jag ringer dit ><
en sköterska ska iaf kika i mitt öra, hoppas att det är nåt fel på det och inte bara beror på att jag varit/är förkyld. det känns ju inte så liksom...
jaja, vi får väl se. papi kommer hit och passar kidsen iaf.

orkar nog inte hälsa på på mamis jobb idag iaf. orkar ingenting. flyttar hem till mami tror jag.
hon trodde ju ändå att jag skulle göra det.
pallar inte vara ensam.
fredrik åkte ju imorse, fett skönt. haha, han har fan varit vaken hela natten känns det som.
han har varit som ett barn dan innan julafton ><

och, igår köpte vi en till vagn. en babytravel tvillingsulky. fett smidig och bra :D så nu kan jag
racea iväg själv med kidsen! :D
fast de där spännena till selena är sämst, jag får inte upp dem. det är likadant på teutonian. förstår inte varför de ska vara så hårda? blir fett jobbigt att krångla in ungarna i dem.

alltså, anders lundin har ju inte så fin sångröst... :S
nu har han visst släppt en skiva också.

YEEEEEEEES! FLO RIDA PÅ THE VOICE NU!
måste dansa lite, brb ;)

åh, jag orkade inte. det dunkade bara i örat :(
jag vill bli frisk, NU

tänker alltid på kjell när jag lyssnar på flo rida. man måste ju dansa som honom ^^
kjell ftw!


Kommentarer
Postat av: bili

HAHA! Jag brukar också kolla på Vakna med the voice! Och Kjell är ju klart bäst!

Och gissa vad jag fick hem idag? (; SIMS 3! :D

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback