snälla, snälla

har inte orkat blogga. för jag orkar inte prata om det. så det tänker jag inte göra.
kan väl bara säga att allt är skit, typ.
känner mig som den trögaste tjejen i världen. tjena lurad liksom.
så nu är allt borta, eller är det? jag vet ju inte ens. fattar ingenting, haha
skäms som fan.
men, men. det kanske behövdes på nåt sätt. för att man ska fatta och orka ta tag i allt.
för det vill jag. jag tänker kämpa tills jag dör.
jag är inte redo att släppa min dröm, mitt liv.
så snälla, tvinga mig inte att göra det.

annars då?
dåligt väder för det mesta.
var fint idag så vi tänkte dra en picknick innan fredrik skulle till jobbet, vi hann sitta en stund, sen började det regna. tur att det var nära hem!
nu har han 4 dagar kvar att jobba, förutom idag. tis-fre. sen har han semester i 5 veckor.
då får man väl se.
jag längtar till juli. jag längtar till finland. skönt att komma bort.
sen är det nora och power meet i juli också, det blir kul.
även fast jag vet vart jag helst vill spendera all min tid just nu.... :)

ja, som sagt. mår inte bra, min värld har vänts upp och ner. så jag är inte så roligt just nu.

nu ska jag dammsuga och diska.
hejdå

Kommentarer
Postat av: sweedy

*: *: jag tänker på dig!

2009-06-21 @ 17:11:40
Postat av: Mizuki

Låter jättejobbigt, tänker på dig och hoppas att det blir bättre snart. <3

2009-06-21 @ 17:16:51
Postat av: Soppi.

Låter inte så kul. ):

Kanske kan ses imorgon om du har tid och lust?

Jag tror jag är ledig då. (:

*:*:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback