when you go down, down

ja bili, kjell är grym! ;)
wish att han var min kompis <3 han verkar så mysig :)

anyhow. har varit på vc nu. var ju samma dam som jag fick träffa i fredags, haha
men hon är jättesnäll. hon tycker nog lite synd om mig, hehe
var lite röd i öronen så jag fick örondroppar, och sen en nässpray för hon tyckte att jag var täppt så det
kunde visst hjälpa. ffs. hatar ju nässpray. har ju redan en, men det här var visst nån specialare.
så nu är man 277kr fattigare. har snart gjort av med tusen spänn på apoteket, på bara några dagar :S
alla andra shoppar kläder medan jag shoppar på apoteket, haha
börjar känna mig som värsta junkien. går alltid runt med hela medicinskåpet i väskan typ.
men, men. nu ska man väl snart vara friskus.

pojkarna sover, de var jättetrötta så de somnade på en gång. skönt.
får se om vi hinner åka in till djurgårn. vore kul :)

jaha ja. nä, jag har nog inte mkt mer att säga nu.
vi hörs väl kanske.
hejpa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback