this is about you

yees, är piggare idag. kanske att förkylningen är på väg att försvinna nu :D

var t.o.m och handlade idag. pappa kom hit och passade barnen.
såg ju att vi började få blöjbrist :O
men nu är det ordnat.

pojkarna sover middag och jag tror att jag ska passa på att vila lite.
trög som jag är så tror jag alltid att jag är frisk så fort jag börjar må bättre, och då härjar man på som vanligt, och sen ligger man där igen. men inte den här gången inte! jag ska ha en vilodag idag också.

and then...
fortfarande lite nervös över att elvis ska sova borta, men det kommer nog gå bra.
båda blev jätteledsna när pappa skulle åka förut, haha.
snacka om morfars ungar!
får väl hoppas bara att albin vill stanna hemma med mig, så att han inte blir avis när elvis åker sen...
det ska bli mysigt att få lite kvalitetstid med bara honom.
synd bara att vi inte har nån enkelvagn. känns ju dumt att gå med bara en i tvillingvagnen, haha
men, men.

nä, nu ska jag väl kila vidare. inte dö alltså..
men hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback