am I loosing it?

jag borde nog stannat inne idag också, haha
var till hemköp en snabbis, hade barnen och kenzo med mig.
kom inte ihåg vad jag skulle handla så det blev bara lite crap och när jag gick därifrån
så kändes det som att jag glömt nåt... KENZO!
var bara att vända. dåligt dum man kände sig :P
påse hade jag också glömt att ta, tur att jag bara hade typ 3 grejer, så ungarna fick trängas lite i vagnen.
elvis var glad för han fick hålla i osten och albin använde brödet som huvudkudde :)

sen kom jag nyss på, efter att jag skrivit till cilla, att jag inte ens tänkte ta barnen med till stan för fredrik är ju ledig
så då kan barnen ändå inte spana på varann, vi får ta en lekdag nästa vecka kanske?

ja herregud, så himla virrig. men det går väl över.

ikväll ska fredrik till mattias och kolla på fotboll. grabbigt ;)
så jag får ha lite myskväll med mig själv. men det känns okej nu.
men allt kommer väl komma ikapp en snart.
just nu är jag ungefär såhär: :S :) :( :D :(( >< O_o
haha
normal med andra ord.

nähä, om man skulle ta och hänga tvätt då. woho!
hejdå

Kommentarer
Postat av: Mizuki

Nej, nej! Jag vill inte ha tillbaka några kläder, det var ju presenter! Det var bara ett sätt att få N att tycka att det är en bra idé att jag shoppar nytt åt lillbebisen. ;)



Coop har superbilliga nalle puh-suklys om ni är ute efter något sådant. 200kr tror jag att de kostar, kanske lite billigare.



Om ni bara ska in en snabbis på fredag så ska vi inte störa, vi kan ta det en annan dag istället. Vet inte riktigt när jag har tid nästa vecka eftersom det är sista veckan på terminen och jag har typ 700prov, men det ska nog gå att hitta ett tillfälle för en play date. ^^

2009-05-06 @ 15:20:56
Postat av: Mizuki

Nu är skolan snart slut som tur är. Bara en sista intensiv vecka och sen.. sommar. <3

Vi är öppna för alla alternativ så snart det lugnat ner sig. ^^



Nej, det kan vara rätt trist. Nalle puh-sulkysarna är svarta om jag minns rätt, med puh vid huvudet på barnet. :)

2009-05-06 @ 15:34:17
Postat av: Jessica

När du har tid, orkar du mäta bredden på din balkong? Måste veta om mina utemöbler får plats på balkongen ^^ Bara att skriva bredden i kommentarerna på det här inlägget ;p Om du orkar alltså :)

2009-05-09 @ 12:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback