apor, finns dom?

hello.
dryg natt. albin har hostat en massa, stackarn. hoppas han inte blir sjuk.
prickarna är borta iaf och det är ju bra :)
annars så är de heltokiga, mina bubbar. de är på precis allting.
hängde efter mig när jag dammsög, såg lite roligt ut när de satt vid dammsugaren och lät luften blåsa
i luggen. känslan sitter kvar, eller hur var reklamen? :P

annars så... har det väl inte hänt så mkt. blåsigt och tråkigt väder ute. hoppas det blir bättre till helgen
så vi kan sitta ute på lördag.

idag ska jag nog till lollo så hon får slinga mitt hår. hoppas det blir bra :)
sen ringde fredrik och frågade om vi skulle dricka vin ikväll, sötnöten. vi har inte varit ensamma en enda kväll
här än :P när han har varit hemma så har nån varit här, och annars så har han jobbat.
så vi kanske kan få till en liten myskväll ikväll, men jag ska köra till stan imorgon så det blir inte mkt vin för mig kan jag säga.
inte för att det hade blivit det ändå, eftersom vi har barnen hemma, men ändå :)
hoppas han hittar nån god mat i affären också.

lejdidej.
tänkte på en sak. på nyår närmare bestämt, när vi alla sa hur bra det här året skulle bli.
det har det ju inte? har inte hänt så mkt roligt alls.
känns som att det ska vara nån stor jobbig grej varje år, det är ju helt sämst.
fast då kan det ju bara bli bättre och man får väl hoppas på det.
jag skulle vilja få ett jobb, som jag trivs med, och som ger pengar. då kanske man kan sluta oroa sig jämt.
men det finns ju inga jobb. enough with the finanskris, säger jag!

och så letade jag vagnar igår, men de hade inga på coop. bara paraplysulkys men de var ju sämst.
jag vill ha större, med suflett. men den som de hade där kostade 600, lite dyrt när man ska ha två. och när de bara ska vara extra extravagnar.. :)
blir till att fortsätta kika på blocket.

+ att jag saknar min mami och min papi. de kommer ju hem på min böfday t.o.m
hoppas de sjunger för mig. aldrig nån som gör det längre.
jag vill vara barn igen! barn är bäst
haha

nä, nu ska jag böga lite. hej med er, hejhej

Kommentarer
Postat av: bili

Vilken tid ska du till stan imorgon? Kanske kanske att vi kan ses då?

Puss

Postat av: Mirry

Hej!



Anmäl din snygga blogg till Veckans Blogg, vinnaren belönas med en länkning!



www.arntyochmirry.se

2009-05-08 @ 13:37:51
URL: http://www.arntyochmirry.se
Postat av: Mizuki

Grattis på födelsedagen!

2009-05-12 @ 10:55:44
Postat av: Louise

GRATTIS HANNA PÅ FÖDELSEDAGEN:p

2009-05-12 @ 13:33:58
URL: http://mammasflikka.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback