en gång i drömmarnas trädgård

åh, jag vet att man inte ska skämma bort sina barn.
men jag bara måste köpa iggle piggle och makka pakka åt grabbarna.
de älskar ju i drömmarnas trädgård
och ja, jag vet att barn inte ska titta på tv heller men om ni skulle se hur albin ser ut när
det där programmet börjar så.... <3
barn som dansar är helt enkelt det sötaste som finns!
måste visa figurerna för fredrik när han kommer hem sen.
undrar om de finns i vanliga leksaksaffärer? kanske kan kolla på BR imorrn.
ska låna mammas bil och brassa iväg till bolaget för imorgon är det cruising i köping, woho!
hm, låter ju som att jag super jämt. alla måste tycka att jag är en sämst mamma.
fast det är väl inte så sämst att lämna barnen hemma med pappa?
eller ja, för vissa är det ju det. men det tycker jag är sämst :P

nu kommer apan hem, tror jag ska ta ett bad. fryser som skit.



söööt! det är makka pakka i bakgrunden där, med cykeln ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback