flo rida

var på vc idag, har så himla ont i halsen och imorse kom det lite blod i mitt hostslem, inte så trevligt.
men som tur är så är det ingen halsfluss eller så, bara virus.
hon sa att jag skulle äta glass ;) det verkar ändå vara det enda som lindrar.

annars så känner jag mig lite piggare. hoppas att jag inte får nån mer feber.

har t.o.m dansat massor till partylåten no.1
den som inte dansar är tondöv.
eller nåt.
flo rida!
eheh

nä, nu är mina huliganer här, hann visst inte sitta så länge iaf.
och fredrik är på tippen med soffan, så nu kan vi äntligen fixa till balkongen! :D

fast... nu luktar det bajs här.
ska se vem som är den skyldige. hejxpö


ja, det går bra att skriva med tVÅ BARN SOM SKA VARA MED. OJ, SE DÄR. TACK ALBIN.
HEJDP!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah syrrans partylåt med =) Kramisar <3

2009-05-29 @ 12:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback