gallfeber

eh.
tjenis.
har väl hänt mkt och lite på samma gång, men inget jag orkar dra som vanligt.
har väl fel på gallan kanske, mår inte så hett men det är okej.
fortsätter avvakta, haha
får väl ringa vc på måndag kanske.
varför har man en galla egentligen? om nån vet nåt om gallor så kan man få berätta för mig.

annars så... är jag bara grymt trött all the time.
vill bara vara ensam, men det går ju inte. aldrig ><
men det är ok. snart kväll kanske.

och elvis har tagit sina första steg. han är grym.
går väl snart, den galningen.
jag var t.o.m 16 mån när jag började gå, så han ligger ju inte direkt efter. barn är ju så olika ändå :)
och de blir nog brighta iaf.
många barn med typ aspergers och sånt där, brukar kunna vara jättetidiga motoriskt sett. så det är inte alltid positivt, haha
alltid jag, pessimisten. men jag blir irriterad på alla som skryter över hur tidiga ens barn är med allting.
vad spelar det för roll? vill man verkligen att ens barn ska växa upp så fort?
jag vill aldrig att mina barn ska växa upp och se vilken skitvärld vi faktiskt lever i.
de kan bli ett par år äldre, sen är det nog. eller så flyttar vi ut på landet och lever i vår egen lilla bubbla resten av livet <3
eh...
nä, men det är konstigt det där. det är jobbigt med småbarn, men samtidigt som man vill att de ska växa upp och lära sig bli lite självständiga, så vill man ha kvar sina små bebisar hur länge som helst.
men ja, vi får väl se vad det blir av våra små avkommor. antagligen blir de grymma.

och igår träffade jag svante t t.o.m. på hemköp. det var galet.
blev himla glad faktiskt, ville nästan gråta. haha
saknar honom som fan. hoppas vi kan träffas nån dag. fast jag hoppas att vi inte
har blivit alltför olika.
de flesta har ju inte direkt förändrats så mkt de senaste åren.
samma fester, samma människor.  fan vad trist egentligen. jag skulle tröttna.
men jag hade väl antagligen varit likadan om jag inte fått barn.
fast det är roligare att festa nu tycker jag, för nu är det inte lika ofta så nu ser man fram emot det mer.
det är kul att gå till bolaget och sen hem o fixa sig. sen blir man barnledig och galen. och inte blir man lika bakis heller för man kan inte ligga på soffan hela dan efter, eftersom man har två kids som man ska passa. så det är bra faktiskt!
men jag håller med bili, man borde träffas mer och göra saker som inte involverar festande. träffas på vardagar liksom!
typ käka middag, spela spel, kolla på film. då behöver man inte ens barnvakt :)

nä, nu blev det mkt svammel här.
nu ska jag hoppas att barnen sover i 18tim så jag kan spela lite gudfadern ;)
nu funkar siktesgrejen, och det går rätt bra. lite krångligt ibland men det är kul! döda är kul! eh..

hejdå

Kommentarer
Postat av: Bili

Ajdå, det där med gallan låter ju inte så roligt!

Saknar dig som tusan!

:* <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback