happy birthday to ya!

eller to me då ;)

har fått en slant, lite chokolade och en mascara av mor o far som kom hem imorse <3
och av fredrik fick jag gudfadern II :D:D fast det visste jag ju redan.
åh vad här ska spelas!

ikväll blir det väl lite släktkalas, ska bli trevligt.
sen flyttar vi hemåt igen. kan bli skönt det med.
fast jag kommer sakna att bo i hus med.

anyhow.
i lördags var det trevligt, tack alla som kom!
och förlåt att jag inte hann prata så mkt med alla, det känns som att jag inte hann
umgås med nån. jag ba: vem fan var jag med igår liksom? :P

nä, nu ska jag kila. soppi o co. kommer snart med bilen, och alla i huset sover så jag
får väl vara beredd att öppna :)

+ tack för alla gratulationer!
hejdå!

Kommentarer
Postat av: bili

Grattis gumman! <3 Har tänkt ringa heeela dagen, men jag har varit astrött och bara sovit typ.

Hoppas du har en bra dag!

Love you! : :

Postat av: Emma

Grattis på födelsedagen :)

2009-05-12 @ 21:07:54
URL: http://m0e.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback