i guds namn kan en präst va homo

alltså ><

hejhej!
mkt har hänt sen sist fast ändå inte.
lugna gatan har det blivit iaf och det är ju skönt. eller ja, lugnt och lugnt.
man kan ju inte bo nånstans längre. bara skit överallt.
var ju rån på hemköp igår, tur att man inte var där!
tänkte lite på det cilla skrev om boende här i e-tuna. tror inte att det spelar så stor roll vart man bor egentligen.
det är skit överallt. var ju en våldtäkt i nyfors i helgen, trevligt!
man vågar aldrig vara ute på kvällen :( inte för att jag brukar vara det, men ändå. man borde kunna om man vill.

anyhow, nu glömmer vi det.

har pratat med VC nu på morgonkvisten. albin har fått en massa prickar, men det är nog ingen fara.
han är som vanligt annars så det kan vara nåt litet virus bara. såg bättre ut idag än igår också så..
ska klämma lite på honom sen.

blev ingen förmiddagsvila för mig idag, tusan. vet inte vad vi ska hitta på idag.
är väl ganska okej väder så man kanske kan gå ut.
skönt att vi inte behövde gå till vc iaf. jobbigt att vara själv med två bebisar där :S två knäbebisar.

på fredag ska jag in till stan och kika present åt mami samt köpa skor åt gossarna.
jag vet inte ens vad de har för storlek. får väl försöka mäta deras fötter eller nåt. EFTERSOM 21an ÄR SÅ SÄMST SÅ
ATT MAN INTE ENS KOMMER NER MED VAGNEN DÄR!!!!!!!!!! ><
vi har ju presentkort på vincent som ligger där. men de har väl inga skor säkert. sommarskorna är väl slut för längesen.
man måste ju vara ute ett halvår innan typ. haha
massor som behöver köpas nu.
nya skor och kläder till ungarna
sommarkläder till mig, har inga! :O
en till vagn
badkläder till mig och pojkarna
och säkert 18 andra saker.
jag vill t.o.m ha två vanliga vagnar också. men jag hittar ju aldrig några :/ kan ju inte köpa nytt.
blir väl en ny tvillingsulky iaf, de är inte så dyra.

nä, nu har bebbarna vaknat. hejhej!


Kommentarer
Postat av: Mizuki

Får jag och L göra dig sällskap på fredag? Det skulle vara roligt att träffas, flera månader sedan sist ju!



Nä, alla ställen suger väl. Jag tror att det blir Bellmansplan eftersom vi vill bo billigt och central = inte allt för många ställen att välja mellan. :s Bara att hålla sig inne på kvällen.



Hissen på 21:an är sjukt liten, knappt att jag kommer ner där med buggan. X[



Letar du enkelvagn? Riktig sittvagn eller sulky?

Har du hittat någon snygg/bra tvillingsulky?

2009-05-06 @ 12:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback