nu så är jag trött på skiten

serre, jag orkar inte mer!
nog för att jag ville att det skulle bryta ut men det här är typ den värsta förkylning jag varit med om.
känner mig lite bättre idag dock. halsen känns bättre. men jag hostar fortfarande slemklumpar lika stora som
aphuvuden. har börjat dricka ungarnas vidriga hostmedicin, den kommer jag aldrig mer att ge till dom.
biverkningarna man kunde få var inte så trevliga, och så är den jättestark. förstår inte att man kan ge den till småbarn O_o
men, men. får hoppas att den hjälper iaf.

svettas som en skållad råtta också. men det går väl över snart och då kommer jag må bättre.
ska ta en dusch strax.
går väl hem till huset idag, fredrik ska jobba så lollo får allt ta och hjälpa mig lite ;)
hon är ju för fan barnledig!

nä, hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback