piss

när man för en gångs skull hade planer för helgen så blir man sjuk.
hoppas att jag är frisk imorgon. eh
fredrik fick vara hemma från jobbet idag, thank god. hade väl dött annars.
sen är han ledig imorgon men så jobbar han i helgen. får hoppas att jag mår bättre då.

men, men. får väl inte njuta av solen i helgen iaf, och inte träffa tjejerna.
kul. tack så mkt.

nä, ska nog kolla till albin nu. han verkar inte vilja sova :/
wish att de kunde sova hela dagen så att jag också kunde sova hela dagen, haha
och fredrik verkar ha fått städ-dille så det är ju bra ;)
kan försöka plocka lite jag med.
just nu är febern på nedgång, svettas som fan. det är värre när den är på väg upp :S
och sen så är alla strepsils slut. helt sämst. har så ont i halsen att jag inte ens kan prata ju.
sen så hostar jag upp lite gröngult slem också, nice!
hoppas att ni andra får vara friska :)

hejhej

Kommentarer
Postat av: Sara

Stackars dig! Gröngult slem är ju inte det mysigast precis :/ Krya på dig! :*

2009-05-28 @ 16:05:06
Postat av: Bosse

Åhhh! Baciller är Satans påfund. Hoppas att du blir superfrisk om 3 timmar! Ska be för dig. ::


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback