sista sommaren

i frihet, med fria barn.
har fått dagisplats, vi fick vårat förstaval :D
så den 11e augusti börjar killarna på skeppet, avdelning: bojen.
har ringt och bokat tid för föräldrasamtal i juni. spännande.
vill inte att de ska börja dagis, men det verkar oundvikligt och då är jag iaf glad över att vi
fick vårat förstahandsval :)
det blir säkert bra.

nu skriker min cp-sambo i köket så jag får väl gå dit och reda upp situationen.
särbo vore skönt. men han lär ju aldrig flytta så vi får väl leva i misär <3
dumt att bara skärpa till sig. skaffa en hjärna
skönt att det är srf snart.

hatar all crap.
hatar killar så himla mkt. alla är ju störda. förutom min pappa och mina barn. haha
nämen typ. finns några till som är bra :) men de som man ska leva med är alltid störda. tänker aldrig.

men hejdå

Kommentarer
Postat av: Mizuki

Hoppas att ni får en supermysig sommar, du och killarna. <3



:( Särbo verkar rätt härligt faktiskt.

2009-05-15 @ 16:34:05
Postat av: sweedy

det är sant, alla killar är fan störda på ett eller annat sätt, haha. tar hundra år innan de börjar tänka!

2009-05-15 @ 18:33:46
Postat av: Louise

GRATTIS:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback