sjukis

great. nu har jag blivit sjuk.
kunde det inte brytit ut förra veckan när jag hade tid? haha
nog för att jag har tid, men jag har ingen hjälp. fredrik jobbar och mina parents ska bort.
får hoppas att det blir lindrigt och kortvarigt så att man inte är helt däckad.
som tur är så har ungarna varit jättemysiga idag <3
nu har de precis somnat, min feber börjar gå ner efter iprenen jag tog förut, så nu orkar jag sitta här en stund :)

det har hänt en ganska tokig sak.
min kusin har fått tvillingpojkar, i typ v.24. eller, det är ju hans fru som fött dem
men han har alltså blivit pappa till preemiepojkar.
är inte det ganska osannolikt egentligen? det kanske ligger i släkten.
hoppas nu att allt går bra för grabbarna, men det tror jag nog. de verkade rätt stora för sin ålder.
inte så mkt mindre än vad elvis och albin var.
ska be för dem att allt går bra nu.
roligt sen när preemiesysslingarna kan umgås. de kan bli ett gäng. mirakelbarnen. eller the survivors.
:)
och imorgon är bili lika långt gången som jag var när jag fick pojkarna, helt sjukt.

jaa, herregud.
vi var en stund på öppnis idag, för vi var på vc och hämtade ögondroppar åt grabbarna.
då var vår gamla barnmorska där, trodde inte hon skulle känna igen oss eftersom vi knappt hann träffas, men
det gjorde hon :)
pojkarna hade roligt på öppnis, de blev ledsna när vi gick.
får väl gå dit fler ggr. sandra kan följa med, och lollo med för hon är så social. haha
såg förresten en jättestor bebis där idag, har aldrig sett nåt större! såg helt sjukt ut.
sen en bold tjejbebis, inte så vacker. såg ut som att den var snaggad. jättekonstigt hår.
haha
tur att mina grabbar är så söta ;)

jaha, nä. om man skulle lägga sig i soffan och vänta på att fredrik kommer hem med lite liniment för halsen.
^^

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback