slow down, you move too fast

pojkarna ligger och lyssnar på simon & garfunkel nu, de somnar nog strax.
undrar om de lyssnar på musik på dagisvilan sen? de somnar ju alltid till musik här hemma.

ja, själv håller jag på o värmer lite mat. hungrig så jag skakar ><

mor o far var här och barnvaktade förut, jag drog till tuniz, köpte 3 par leggings på gina.
2 par var såna där som ser ut som jeans, skitsköna ju :)
sen så köpte jag öl åt mig och papi.
roligt det ska bli ikväll :)
fast man missar ju eurovision, haha. nån kan ju höra av sig och berätta vem som vann, ok?
galet det känns att åka till köping igen. det var jättelängesen nu.
var det verkligen 2 år sen? förra året var vi inte, vet jag. men inte året innan  heller?
vet ju att vi var när jag fyllde 20. jag brukar fira min födelsedag där, och missa eurovision :P
nåväl, det blir nog skoj iaf!

nu ska jag kolla om maten är varm.
hej med er, hejhej

Kommentarer
Postat av: jessica

mötte er vid bibblan typ :p du såg glad ut, haha. Skrek och slängde upp armen i luften ;p

2009-05-17 @ 12:02:48
Postat av: haniki

jessica, haha det var nog precis när jag tog 101an, samlar ju på bilnummer ;P

2009-05-18 @ 19:47:09
Postat av: jessica

haha, roligt verkade du ha iaf ^^

2009-05-19 @ 19:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback