sunday bloody sunday

känns som måndag. jag hatar när fredrik jobbar helg ><
men, men.

idag blir det grill hos mor och far, det ska bli trevligt.
tror att jag tar och kollar om jag och ungarna kan knata över tidigt, känner att jag håller på att krevera här.
vi kan inte sitta inne längre.
måste göra nåt åt lägenheten, för ungarna har växt och får tag i grejer de inte nått förut, och det leder till mkt ajaj, testande och skrik. orkar inte. känner mig som världens sämsta mamma just nu.
och när elvis höll på att riva badrummet när jag skulle byta på albin, så slutade det med att han slog i hakan och det var nog mest mitt fel så då började jag grina, mår fortfarande fett dåligt över det.
fast det var inte med meningen, det är inte så lätt att ta bort ett barn när man håller i ett annat.
fyfan för er som klagar över ett barn, där slutar det säkert inte med att nån slår i hakan inte.
men det borde varit jag som slog i hakan :(((
fast jag tror att elvis förlät mig, för han gav mig ett leende när han slutat gråta.
men jag känner mig fortfarande sämst.
så, nu ska jag ta bort alla lösa föremål, höll jag på att säga, det går ju inte. men allt som jag inte vill att de ska ha. vet inte hur det ska lösa sig helt praktiskt men.... ja.
nä, men det blir nog skönt att få komma ut lite. orkar nog inte ta någon längre promenad men man kan iaf vara ute hos mamma och pappa. då kan ungarna gunga o sådär :)

jag vill ha en H2o-vac. verkar ju grym.

meeen, nu ska jag nog spela lite :P
hejdå, hejhej

Kommentarer
Postat av: Mizuki

Jag tycker att du är fantastisk H! Jag vet att du måste vara det, att du inte har något val, men det förminskar inte din insats. Du är asbra! Två som klättrar överallt, som har sju mil långa armar och vill pilla på allt, som härjar och busar.. Då blir det en hel del "Nej". Det blir det även här, där bara ena håller på så (den andra jäklas med flit istället.. :/)

Att vara ute är skönt, jag önskar att jag orkade masa mig ut.. Mina barn är så mycket lugnare utomhus.

Hoppas att ni får en mysig dag och att du får slappna av en sekund!

2009-05-24 @ 10:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback