we´re the kids in america

idag skrev jag prov i engelska a, det gick nog okej. får kanske godkänt :P
sen stod det visst att jag skulle göra nåt speaking-test, jag ba wh00t?
jag vill ju inte det. det är fan därför jag hade ig, haha
nåväl, får väl se om nån hör av sig, för jag har glömt mailadressen :S

anyhow. i lördags var det skoj!
mina favvopappor <3 och annat trevligt folk = grym kväll.
och på fredag kanske jag ska åka och rida, hos lotta. spännande!
var typ 100 år sen jag red så jag hoppas att det går bra.
då kanske jag kan sluta drömma om hästar och ridning hela tiden, haha
eller så blir det ännu värre, och det är ju inte bra för lotta ska snart ta bort sin hästis :(

nu ska jag nog försöka spela lite gudfadern, har provat en gång. verkar kul. lite svårt men...
bara jag kan få det där jävla siktet att fungera som det ska så borde det gå bra.
verkar vara mycket våldsammare än ettan också, men sånt kan ju vara kul.
har ju blivit lite aggro på sistone så fredrik tycker nog att det är bra om jag tar ut aggressionerna på spelet
istället för på honom ;)

nä, har väl inte så mkt att komma med den här gången heller.
ungarna mår bra, albin började krypa för ett par veckor sen, han har blivit riktigt snabb nu.
det är kul att se dem när de kryper fram tillsammans i ilfart ^^
mina små hjärtan <3

hejpa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback