gordon says...



FUCK OFF!!!

det är när man ser såna här bilder på honom som man förstår varför man vaknar upp och är kär. hade nån konstig dröm om honom nån natt och sen dess har jag bara varit kär. varför?
ptja, ibland är han ju rätt söt. och han är jämt grym. så det är okej.
fast tokigt!
men jag älskar att drömma. hoppas att jag drömmer nåt kul inatt.

btw så kommer snart en irriterande-lista. jag går runt och irriterar mig på saker hela tiden så jag tänkte att jag skulle göra en lista, haha. tönt.

men ja, godnatt då.
P.S. fuck off (haha, kan bara inte sluta ><)

+ party på fredag, yes? jag är sugen. varför??

Kommentarer
Postat av: bo

Tummen upp för: Gordon, Listor, Supa!

2009-11-10 @ 00:03:16
Postat av: mall.

hatlistor och liknande är ju guld. : D

2009-11-10 @ 00:20:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback