here comes the night

så har vi varit o vaccinerat barnen. det gick finemang.
de lekte en massa i väntrummet. härjade mest av alla barn, fast de var iaf snälla :)
alla mammor satt helt tysta och bara glodde. what´s up with that?
det var en störd unge där som sa till elvis hela tiden. han fick inte klättra på bordet, inte leka med bilen, och sen försökte han ta en bok av honom. då sa jag åt honom: hörru du!
haha, farlig ;) men han slutade iaf. och sen gav jag honom boken när elvis slutat leka med den.
men fett jobbig unge. hatar andras barn. iaf de jag inte känner.
sen råkade jag kalla en tjej för han också. men det såg ut som en kille. skitsöt.
albin stod o försökte flirta lite, och sen ville han gå förbi, och då började den där ungen gråta (tönt)
så då sa jag till albin att han inte fick puttas och att "han visst får stå där" sen var det visst en ebba :S
och nej, jag drog inte slutsatsen att det var en pojke, pga kläderna. hon såg helt enkelt ut som en pojke i ansiktet. även när jag visste att det var en tjej så såg hon ut som en pojke.
aja. skitsamma. hoppas inte mamman tog illa upp. inte mitt fel.
kan ju inte gå runt och kalla alla för den. nån måtta får det väl vara.

nu ska jag äta middag, sen ska jag försöka hinna skriva lite på hitlerrapporten.

HEJAH!

Kommentarer
Postat av: Mizuki

Vissa är känsliga med det där men jag har aldrig brytt mig, såvida de inte hävdar att jag ljuger när jag säger att jag har döttrar (har hänt) eller börjar förolämpa mig för hur jag klär dem. ;)

De som tar illa upp lägger nog liiite för mycket vikt på sitt barns kön..



Skönt att vaccinationen gick bra! :D



2009-11-10 @ 19:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback