my kids

var tvungen att sno av bili ;)

Född: 20 januari 2008
Var: akademiska sjukhuset, uppsala
Tid: 00.41
Födsel vikt: 774g
Födsel längd: 34 cm
Huvudmått vid födsel: I dunno
Namn: Albin
Andranamn: Erik
Efternamn: fredriks
Ålder: 22 mån 3 dagar
Namnbetydelse: det må jag kolla upp!
Nyligen lärt sig: oj.. säga bolibompa, dra brorsan i håret, "hjälpa till"
Dagis: skeppet
Vikt nu: det var längesen vi vägde nu, så jag vet inte
Längd nu: samma här. men jag tippar på 80cm nånting..
Mammagris eller pappagris: gillar båda :)
Favoritbus: allt som man inte får göra. favorit just nu är att ta ut alla grejer ur skrivbordslådan, och riva sönder skrivar-papper.
Favoritmat: tonfisklåda, köttfärs, våfflor, köttbullar. kött, kött.
Favoritleksak: goseråttan är nog favoriten. men det kanske inte räknas som leksak?
Favorittv-program: I drömmarnas trädgård
Favoritmusik: det mesta som spelas i barnprogram
Sover i: sin spjälis i sitt rum, iklädd pyjamas
Favoritperson förutom mamma & pappa: morfar!
Barnvagn: teutonia team s4
Försäkring: bara olycksfall pga prematurfödsel. dags att kolla upp det där igen!
Blöjor: libero up & go strl.5
Så många tänder: oh, har inte räknat på länge! typ 14, 16?
Storlek i kläder: 80
Syskon: Elvis


Född: 20 januari 2008
Var: akademiska sjukhuset, uppsala
Tid: 00.42
Födsel vikt: 924g
Födsel längd: 35,5 cm
Huvudmått vid födsel: I dunno
Namn: Elvis
Andranamn: Emil
Efternamn: fredriks
Ålder: 22 mån 3 dagar
Namnbetydelse: det må jag kolla upp!
Nyligen lärt sig: hjälper till, klär av sig själv, slängkyss, m.m
Dagis: skeppet
Vikt nu: det var längesen vi vägde nu, så jag vet inte
Längd nu: samma här. men jag tippar på 80cm nånting..
Mammagris eller pappagris: gillar båda :)
Favoritbus: allt som man inte får göra. dra ner byxorna och blöjan är en favorit!
Favoritmat: tonfisklåda, köttfärs, våfflor, köttbullar. kött, kött.
Favoritleksak: goseråttan är nog favoriten. men det kanske inte räknas som leksak? telefoner är kul också
Favorittv-program: I drömmarnas trädgård m.m
Favoritmusik: dire straits - walk of life
Sover i: sin spjälis i sitt rum, iklädd pyjamas
Favoritperson förutom mamma & pappa: morfar
Barnvagn: teutonia team s4
Försäkring: bara olycksfall pga prematurfödsel. dags att kolla upp det där igen!
Blöjor: libero up & go strl.5
Så många tänder: oh, har inte räknat på länge! typ 14, 16?
Storlek i kläder: 80
Syskon: Albin

söta, nu saknar jag dem igen <3
fick t.o.m en puss av elvis när jag lämnade dem på dagis imorse. en som jag inte snodde åt mig, han var med på den frivilligt. haha
det händer inte ofta! inte från honom iaf.

nä, nu är jag hungrig som fan. jävla skit.
man kanske borde äta sig mätt när man äter middag?

nåväl. jag återkommer en annan dag.
hejah!

Kommentarer
Postat av: bili

:D :*

Postat av: bili

Jaa, det går helt sjukt fort! Hinner typ inte med!

Snart hittar hon väl nån karl och flyttar ut! ):

Haha!



Tyvärr kan jag inte torsdag, för då kommer Steffi hit över dagen! :D

Men... Onsdag? Om inte Cleo har blivit dålig av vaccinet.

:*

2009-11-24 @ 00:36:57
URL: http://bilix.blogg.se/
Postat av: Mizuki

Hepatos är är leverpåverkan vid graviditet, levern klarar inte av alla graviditetshormoner och börjar läcka läskiga leversaker som inte ska läcka ut i kroppen egentligen. Jag ringde Bm idag för att det kliar som en galning på kvällarna och nätterna, och då bad hon mig komma in imorgon (egentligen idag, men hon hade ingen tid) så att vi kan ta ett blodprov och kolla om det är det. Och så fick jag ett recept på klådstillande som jag ska hämta ut nu. :)

2009-11-25 @ 12:53:19
Postat av: Mizuki

Julkalendern köpte jag på Mique för fyra år sedan. Hade jag inte haft den hade jag nog köpt den som indiska har i år, den tycker jag är jättefin!

Ja, färgglada spjälsängar is da shit! Den gör mig så glad, jag tror att lillbeb kommer att sova kungligt där i. :D

2009-12-01 @ 19:14:05
Postat av: bili

(:

Jaa, lite lika är vi allt! Haha! <3

:*

2009-12-02 @ 12:58:20
URL: http://bilix.blogg.se/
Postat av: Mizuki

Har du slutat blogga? Saknar dina inlägg!

2009-12-03 @ 10:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback