november rain

jaha, så var det november då. skönt. snart jul. snart nyår.
jag och fredrik vill jättegärna åka och se europe i sthlm den 28e, ska ringa min mor sen och kolla barnvakt.
hon jobbar säkert bara för det ><
vore så himla kul att se dem. mysigt att bo på hotell också <3
men ja, vi får se om det går att fixa.

annars då?
var på kyrkogården igår. först i torshälla, hälsade på lilla farfar :) han hade fått en katt på sin gravsten, det var lite gulligt tycker jag. vet att han tyckte om den katten :)
sen satte jag ljus hos thim och kristian också, som vanligt. blir alltid lika berörd när jag står där..
det var rätt ljust när vi var i torshälla så man såg inte riktigt hur fint det var med alla ljus, det gjorde man däremot i ekeby. den heter så va?
ja, vi var där också iaf. tände ett ljus för fredriks farfar, sen hittade vi pelles grav också, så då fick han med ett ljus. det är 7 år sen nu, helt sjukt vad åren går...
det var så himla vackert där när alla ljus var tända, de har en jättefin minneslund där. skulle kunna gå där hur länge som helst. jag gillar kyrkogårdar, de är så fridfulla. fast det är sorgset också.

jorå. det blev lite fest igår också. kunde inte tacka nej när sara o sweedy skulle parta.
så det blev lite förfest, krogen och efterfest. hade skitkul. fast jag tror att de där tjejerna har lite dåligt inflytande på mig, haha
men, men. så kan det gå! vi låtsas att man inte var helt bäng i huvet.

idag mår jag fint, trots att jag varken åt eller drack vatten när jag kom hem. vaknade med huvudvärk bara, och så är jag trött såklart, men annars mår jag fint.
nu ska jag ta det lugnt nån helg tänkte jag. men det är ju så himla kul att träffa tjejerna, vi får se till att träffas nyktra också :P

nu ska jag vila lite innan pojkarna vaknar igen.
hejaah

Kommentarer
Postat av: mall.

fredriks farfar ): lilla morfar ): men jaa, kyrkogården där var jättefin. blev också helt rörd och grinade som ett djur.

2009-11-01 @ 16:29:04
Postat av: haniki

<3

2009-11-01 @ 19:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback