one last look at eden

alltså <3

har ont i halsen, inte bra. hoppas det går över.

idag har zizzy och mirjam varit här. det var roligt :)
hoppas vi kan träffas fler ggr.
jag har kommit in i nån period där jag vill träffa folk. hela tiden.
fast jag har ju typ inga vänner i torshälla så det blir inte att man träffar folk så ofta, hehe.

annars då?
hade kemiprov igår. tror det gick bra.
har apmkt att göra i skolan. försöker plugga lite varje dag men det känns som att jag kör fast hela tiden.
jävla skit.

den 21a ska jag till vallentuna på ministråleledarutbildning. hehe
spännande. får väl se vad som händer.
tänk om jag blir sångtant? då måste alla komma med sina barn och sjunga hos mig.
fast man måste vara 3+. känner fan ingen.. jo, yumi! hon kanske vill vara en ministråle :D
eller var man en solstråle i hennes ålder? minns inte. hehe
jaja. den som lever får se. har ju inte ens fått det än. kanske inte ens kan nånting :(

donnie brasco på tv nu. maffiafilm när den är som bä.. näe, bäst är ju gudfadern. men den här är bra den med.
al pacino är ju <3<3

nä vafan. pallar inte att vara uppe. tror jag gosar ner mig i sängen istället.
fredrik är ute o svirar, får väl se när han ramlar in :P

gnight


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback