pruttgubbe

så seg dag idag. nk-lektionen var seg. och när jag kom hem ville inte albin sova
så jag vet att han kommer bli jättegrinig i eftermiddag när vi ska till sjukan o ta spruta.
dryhyygt.
och eftersom han är vaken så kan jag inte plugga och inte tömma diskmaskinen.
fast det är lite mysigt ändå, när de är själva med en. såå mycket lugnare.
sen så fort båda är vakna tillsammans så går det i 200. förstår inte.
vi har iaf bestämt oss (eller hur f?) för att önska oss pengar till en vagn åt dem i julklapp.
en singelvagn, helst två :P men nån billig liten jävel från blocket, så att man kan sära på dem mer.
spännande :)

nu kom min gos o satte sig i mitt knä. ibland hinner man med en snabb kram mellan lekarna :) mysigt.

annars då? skickade in min nk-rapport imorse. pallade inte böga mer med den, så jag hoppas att den duger för ett G. måste göra klart hitler-rapporten också. vill helst göra klart den idag men jag vet inte om jag hinner.
har ju inte ens kommit fram till 2a världskriget än ><
fan att hitler ska vara så intressant.
nåja..
har mkt att göra. men har faktiskt lyckats att göra lite varje dag, även om jag skulle behöva plugga mkt mer. men tiden tillåter inte riktigt när man har barn ><

hejpa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback