bro´s before hoes

i lördags var jag med sara och sweedy, det var fett kul :)
skönt att ha lite tjejsnackskvällar ibland.
fick ju en ny bff också, haha ;) kändiskåt som man är! närå
men jag tänkte att fredrik skulle bli impad när han fick se kort på mig och
självaste peter fröjdfelt. han är fotbollsdomare, och han fick dömma nåt flashigt här för ett tag sen.
VM eller? jag vet inte. jag kommer bara ihåg att alla pratade om hur flashigt det var att fröjdfelt från lilla e-tuna
var med i nåt så stort. på tv o allt. wöwö
anyhow så vet jag inte om fredrik blev så impad men här är resultetet iaf:


så fint att man har en liten(!?!) finne på hakan också.
eheh
aja.
vad hände mer i lördags då? jag kommer ihåg en massa äckelblarwans som var på oss när vi kissade, precis innan jag skulle åka hem. sicket folk det finns!
nåväl. det var en kul kväll iaf. och jag mådde superbra dan efter.
visserligen blev det en gå-i-nattlinne-hela-dan-utan-att-duscha-eller-nånting-dag men såna får man ha ibland!
blev bara en massa gos med mina 3 boys <3

så idag var det måndag igen. har hunnit lämna pojkarna på dagis och varit hos tandläkaren.
det gick bra. hade finfina tänder. eller ja, liite tandsten (som vanligt) och ruttet tandkött.
haha, ruttet var det ju inte. men det blödde lite. konstigt när hon petar med en såndär jävla stålgrej, gör skitont ju.
men jag ligger fortfarande kvar på lägsta nivån i den där tandförsäkringen. skönt som fan.
betalar typ 35kr i månaden :)

nu ska jag ta och duscha/bada. sen måste jag skriva massor till mänken, sen äta och så psykologi sen då.
det här blir nog en tråkig vecka. känns så bara. vad trist.

ah well. vi hörs och ses. hejaaah!!! (haha, kommer ihåg att vi var fett jobbiga med hejaah i lördags ><)

Kommentarer
Postat av: bili

Finally! Att det var den bilden som skulle behövas för att mina känslor skulle bli besvarade?! (;

HAHA! Love you! :*

Postat av: bili

Attans! Men vi kan ju alltid bli hemliga älskarinnor! :D

När vi är less på karlarna liksom. (;

:*

2009-10-12 @ 20:54:39
URL: http://bilix.blogg.se/
Postat av: Bo

Ja, lätt! Det är inte ens svårt, typ, riven potatis, salt & mjöl eller vad det är. Kanske smör också. ^^ & fläsk om man vill det.



Dom flesta som inte "vuxit upp" med palt brukar inte tycka om, men vem vet!



Får ha en norrlandskväll med suovas, palt & sameslöjd, haha.



Puss!

2009-10-13 @ 09:38:21
URL: http://pilliplast.bloggspace.se
Postat av: bo

Hah, ja lätt! & sen måste vi ju ha det årliga julmyset också. <3



Jepp, typ 1-2 dm snö. (: Fast just nu är det typ nollgradigt i alla fall, men dom hotar med minus 19 imorgon. Wuhuhu.



:*

2009-10-14 @ 15:35:38
URL: http://pilliplast.bloggspace.se
Postat av: bo-ko

Jaa, absolut! För mig spelar det ingen roll vart vi är. (: Blir ju mysigt hur som helst. ^__^



Aow, söta dom kommer vara! & fett skönt med overall. Vill ha en själv faktiskt. Lite osmidigt när man ska gå in på krogen typ dock, haha.



*:

2009-10-15 @ 20:01:14
URL: http://pilliplast.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback