I´m in love

with fredrik. hehe

ska strax åka till skolan. får väl gå ut tio minuter innan bussen går, eftersom de verkar gå lite som de vill härifrån.
kollektivt=skit.
måste fylla på busskortet också. jävla anus.
glömmer väl plånboken idag igen ><

anyhow! helgen har varit skoj.
var hos göran i fredags, blev irish, öl och lite skönsång. haha
helt okej.
i lördags var anna och william här, från borlänge. eller, adam och annelie var ju med också.
det var himla trevligt. kul att se william igen. var ju visst 2 år sen :S ska försöka bli bättre på att hålla kontakten med honom.
lyckades kränga lite barnkläder till anna också. skitbra. så nu är man av med lite + 200kr rikare.
eller ja, jag blir det så fort jag gett henne mitt kontonr. får inte glömma det.
på lördagkvällen var eric och jonna här. vi käkade lite och spelade lite spel och lekte lekar. haha
känns som att saker och ting har en tendens att urarta när vi träffas, men det är kul som fan.
skönt att ha ett par att umgås med också.
fast fredrik vill ju umgås mer med sara o fredrik och bili o mako också. jag med förstås!
och med alla andra vänner med såklart. men det är kul när man kan ha lite parmiddagar och så.
kul när fredrik kommer så bra överens med fredrik o mako (även fast det var 100år sen vi träffade både bili o mako, men men)
haha, kommer överens. som om han skulle bråka annars..

oj, nu måste jag springa till bussen! missar den säkert. hej!

Kommentarer
Postat av: bili

Haha! Fredo och Micke hamnar alltid i slagsmål när dom ses! (; Haha! Nädå!

Vill träffa er med! Kanske kan boka in nån dag då vi kan komma över en sväng? (:

Puss!

Postat av: Sara

Åhh! Vi vill ju umgås mer med er också! Har ju skitkul tillsammans :D

2009-10-05 @ 16:34:03
Postat av: Louise

Hoppas du och killarna har det bra:)

2009-10-08 @ 21:52:39
URL: http://barajansson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback