när älgarna klappar takten

tjenis penis!
det gick bra att sova själv inatt. fast jag var lite förvirrad. albin vaknade mitt i natten och
så blev jag sur på fredrik för att han inte reagerade, sen såg jag att han inte var där. haha
har typ fått två sms av honom, igår.
först skrev han: ska snart gå på båten, saknar er. puss
och jag svarade en massa blaj om att han skulle ha kul och att det skulle bli konstigt att sova själv
osv osv.
fick tillbaka: saknar dig.
sen har jag inte hört nåt mer. haha
han var nog full. brukar inte vara så kontaktbar, han såg antagligen inte vad jag skrivit ens.
apa.
han borde väl ha mottagning snart iaf. kanske inte när man är mitt ute på böljan blå, men ibland iaf.
han har väl fått ragg eller nåt. ååh <3
skitsamma.

vi har typ ingen mat hemma, så det blir onyttig lunch, men jag tror att ungarna äter iaf.
vet inte vad jag ska laga ikväll, men hinner ju handla nåt tills dess iaf.
hm, hm. vad ska man hitta på? vill ha nåt mumsigt! det är ju friday ^^
nån slags gratäng kanske? aja, vi får se!
vet ju inte när fredrik kommer, och om han ska ha mat.
får väl äta själv till doobidoo :)

ska åka in en sväng till stan efter att vi har ätit lunch.
ska köpa present till adrian, han fyller på måndag :)
blir nog inte så långvariga dock, ungarna blir lätt uttråkade så det går typ inte att ta med dem nånstans.
måste köpa selen! men det blev mkt utgifter den här månaden så vi får vänta lite.
hatar pengar.

var på föräldramöte i onsdags också, spännande.
eller ja, det var inte så himla spännande faktiskt..
det var fotografering i onsdag också. elvis hade vägrat, så han är bara med på gruppbilden
men albin tog enskild bild. jävla skit. jag som trodde jag skulle ha julklapparna klara. haha
hade ju varit kul att ha bilder från varje år. men vad ska man göra, han hade ju varit hysterisk och då är det inte så lätt.
annars så går det bra på dagis. är glad att de går där för de lär sig massor med nytt hela tiden, och de får aktivera sig lite.

igår var det mkt gulliga saker de gjorde, mina grabbar.
de busade tillsammans bakom mamma o pappas soffa (mamma hämtade dem från dagis så jag hämtade dem hos mor o far). de var helt crazy. albin stod bakom soffan och så sprang elvis dit och så gapskrattade dem, och så höll det på sådär i typ en kvart. haha
och elvis var så söt när vi kom hem, jag stod och gjorde välling och de lekte bredvid. elvis hade sin goseråtta, och albins låg på golvet. så tog elvis upp den och gav den till albin <3<3 så fint.
elvis är lite storebror. albin älskar allt han gör och ska alltid härmas, hehe.

nä, nu är det nog dags att förbereda lunch. får se om grabbarna vaknar snart.

hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback