sötast i stan



tog den här bilden nån gång i augusti/september när vi skulle till dagis.
tycker de är så himla fina här <3 eller, de är ju alltid fina såklart!
men de ser så stora ut här. mina grabbar. det går så fort.
vill aldrig att de ska bli vuxna, jag vill vara den som är viktigast i deras liv, för alltid!

på lördag ska de dock vara hos några andra viktiga i deras liv, mormor och morfar :)
jag o fredrik ska till ikea, sen tänkte vi äta middag på kvällen. det blir nog på holmberget, ska bli spännande att se hur det är där :)
skönt med en gosdag bara vi två <3 kan behövas. speciellt efter idag, bråk x 7. haha
nä, så farligt är det väl inte. det är bara jobbigt att vi är så olika när det gäller vissa saker.

nu ska jag fortsätta kolla på deppe, tjenis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback