swineflu

när man slutar röka så tänker man ju att det ska bli skönt att slippa rökhostan.
men nädå, då kommer hostan from hell istället. tack då.
blä.
men mår iaf bättre idag.

har precis bögat lunch med ungarna och nu hoppas jag på att de sover middag.
efter det går vi ut, ska till mor o far, vi ska gå till kyrkogården tillsammans. får se om de orkar gå.
pappa vägrade ju, får se om man får med sig mamma. annars får väl jag gå och dom åka bil.
LATA JÄVLAR! ;)
motion kan man ju dö av.
då skulle de prova att gå till dagis, det är fett jobbigt. så dryg väg. varenda morgon när vi stressar iväg så tänker jag att jag ska byta dagis. och när vi går förbi villekulla så tänker jag att det vore så skönt att ha dem så nära.
men sen när vi väl kommer till vårat dagis så försvinner de tankarna, när jag ser hur bra det är där :) så det är värt det.
sen är det ju bara bra med motion. men jag skulle kunna slippa backarna. iaf när jag går med vagnen.
ah well.

annars då? bra eller?
november imorgon. galet.
skönt att det här året snart är slut, fast ändå inte.
visst har det varit ett riktigt skitår?
känns som att det har hänt en massa skit för alla, på nåt sätt.
det positiva för mig med det här året är typ:
skolan
barnen, de har blivit fett roliga och vi har kommit varann närmre känns det som.
ja, det var väl det.
eller kanske också att min o fredriks relation har blivit bättre, starkare på nåt sätt. men det krävdes ju en massa crap för att det skulle ske så det känns ändå skit. och förresten så vågar jag inte alltid tro på att det har blivit bättre så vi lämnar det lite neutralt, det påståeendet. haha

men ja, det är väl bara att hoppas på att nästa år blir bättre, helt enkelt.
undrar vad vi ska göra på nyår?  fredrik är ju ledig i år t.o.m :)
jag är så sugen på att ha fest, kanske inte just på nyår, men nån gång! för jag har en massa lekar i huvudet. haha
älska lekar <3 synd bara att man inte kan vara med själv :(

btw, så har albin lärt sig att säga bolibompa. eller, han säger väl inte bolibompa, men nåt liknande iaf.
typ: bobaba eller bom-ba osv. söt :)
de lär väl inte börja prata förrän de är typ 5. fredrik var visst också sen med talet, jag vet inte om jag var sen. sen är de ju premature också. jag är mest glad att de lever, hehe.
förstår inte att de kunde bli som de blev. de är verkligen apor. alltså, apor. de klättrar överallt, är inte rädda för nåt och är jämt aktiva.
under lunchen idag t.ex, så vände båda tallrikarna upp & ner, albin hällde mjölk över sig själv och elvis kletade banan i mitt hår. och det var ändå en rätt lugn lunch.
haha, tokapor. man blir så trött ibland, ryggen är paj och de testar ju gränserna till max.
saknar mina cigg <3 haha, närå. eller jo, jag saknar de små pauserna. men jag får väl göra annat istället.

nu ska jag t.ex plugga. weehoo. känns som att jag ligger efter massor, men det kanske jag inte gör..

hejdå iaf

Kommentarer
Postat av: bili

Jag saknar också ciggen. Eller inte ciggen, men att komma ut ett par minuter och bara vara och andas. eh.

:*

Postat av: Bo

Ja, jag har ju också sagt det - skitår! Men ja, jorden går ju mot sin undergång så det blir ju knappast bättre. d:



Men anyhoow. Jag vill också göra nåt på nyår! Har noll planer hittills. Tänk om alla kunde vara together en gång?



*:*:

2009-10-31 @ 15:23:31
URL: http://pilliplast.bloggspace.se
Postat av: Mizuki

Ah, nyårsplaner vore något. Fast jag har sån otur nu så jag lär fortfarande vara gravid och stor som en sjöko då, så jag vet inte hur roligt det skulle vara. :s



Förstår att det är mysigt men jobbigt med två små apor. ;) Trots ålderskillnaden på mina och det faktum att de är rätt lugna barn så är det väldigt skönt när de sover. :P

2009-10-31 @ 17:00:12
Postat av: Mizuki

Starkt jobbat med sluta rökandet förresten! :D

2009-10-31 @ 17:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback