alois hitler

hitlers far vetni!
har påbörjat min rapport om hitler nu. men sen kom jag på att idol började så nu
kikar jag lite på det ;)
har typ 18 prov snart. eller ja, 3 då. så det gäller att plugga nu!

annars så.. är det väl bra.
förkylningen börjar ge med sig, är bara hostig som skit, och lite snorig.

idag hade albin blivit biten på dagis ><
av en annan liten. det är ju tyvärr sånt som händer. som tur är så hade det inte gått hål, men det blev ett
rejält fult märke på hans lilla hand. min stackars bebis.
det är nog tur att man inte är med på dagis trots allt. skulle nog sitta i finkan för barnamord eller nåt. haha
nejdå.
men man ska inte bråka med mina barn, ok?

har ju fått bilderna från fotograferingen nu, fast bara på cd. men det kanske ska vara så.
ska aldrig gå till henne igen. helt wierd.
men iaf.. blev några bra bilder iaf. och så fort jag tittar på dem så vill jag bara gå och pussa på mina små älsklingar, men de ligger ju och sover så det är nog ingen bra idé.
 

love, love, love. så fort jag fått cash så ska jag fixa förstoringar av de här bilderna så vi
kan ha dem på väggen :)

shoppade lite bra grejer åt dem idag, så nu är de fullt rustade för hösten!
köpte lite tunnare vantar, strumpbyxor, massa strumpor och superbra (tror jag iaf) och billiga överdragsbyxor :)
är fortfarande på jakt efter bra och fina vinermössor och vantar. svååårt.

nä. nu ska jag fortsätta fjortisglo. hej

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud vad fina bilder. jag vill med ha... kramisar

2009-09-15 @ 23:05:56
Postat av: Sandra

Va fina bilderna blev :) Dumma ungar på dagis, jävlar om någon bråkar med Hailey :P

Postat av: urpan

Awe. ): Men jag kan låtsas att nån hade gjort det, så att jag kan känna mig lite mer miserabel. d:

2009-09-20 @ 23:17:12
URL: http://pilliplast.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback