dobidobidobido

längtar tills ikväll <3
då blir det fredagsmys!

men hej.
ska strax klicka hem sele till barnen.
grymt tycker ni? ptja, det är nog grymmare att barnen blir överkörda.
lägger iaf en extra krona på att få selar(?) som inte ser så grymma ut. det blir apselen :D
fett söta. ser ut som ap-ryggsäckar, sen håller man i svansen.
det blir nog great.

idag ska vi storhandla. säkert tillsammans med resten av torshällas befolkning :S
men det ekar nästan i skåpen.
mor passar ungarna medan vi är borta. det går inte att ha med dem nånstans längre, de blir så uttråkade.
och låta dem springa runt själva i en mataffär är nog mindre lyckat... :S
mina små apor.

annars så..
fick resultatet på provet. 35/40 och G+ på redovisningsdelen.
vet inte vad betyget blev riktigt. men jag tycker det borde bli ett VG. men säkert inte.
ah well.
ska väl sätta igång mer med rapporten här snart. men jag har två prov nästa vecka så det får vänta lite.
psykologi-prov på måndag. det känns okej. det är värre med naturkunskapen :S:S
ska plugga mer med ida på tisdag, det är bra. sen måste jag försöka plugga hemma också.
men det är ju så jävla pissigt. hoppas jag får godkänt iaf!

nä, nu ska jag apa lite.
fredrik är ute och byter en lampa på bilen. hans papi hjälper till :P

glöm inte bort loppisen imorgon. BUY IT!

Kommentarer
Postat av: Mizuki

Var hittade du fina selar? Jag lär behöva en till L när bebisen kommer och jag inte kan ha henne fast i vagnen hela tiden.. Hon avskyr att hålla i handen och går helst åt helt fel håll... Typ ut i vägen. :/

2009-09-29 @ 16:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback