en tigers uppväxt

curry <3 vill också ha en tiger. så himla söta.
fast jag vill nog hellre ha en orange, än en vit. faktiskt. jag gillar färg.

har shoppat lite idag.
(äntligen) två behåar(?) till mig. varav den ena är fett bra, såndär som man kan ta bort banden på osv. trodde inte det fanns såna som var bra, i min size. men jo då! sen köpte jag en svart vanlig också. gick loss på 1037kr, som hittat! eller inte...
sen shoppade jag åt barnen också. de har ju växt ur 74 (känns som att jag härmar cilla när jag skriver nu :P) så det är bara 80 som gäller. och de hade dåligt med långärmat så det blev bara sånt idag.
lyckades hitta några bodys med fina färger :) annars så verkar allt på pojksidan gå i svart, grått och mörkblått typ. så jävla tråkigt. jag vill ha färg! och kollar man på tjejsidan så är det bara rosa >< och hittar man nåt som ser okej ut så visar det sig att det är nåt jävla glitter eller annat skit på.
men, men. hittade iaf. så nu kommer de vara fina i höst :)
köpte vintermössor också. har gett upp att hitta färgglada, så det fick bli med lite mysig päls istället :) hoppas bara att de inte blir för små. ska se om jag hittar några i helgen också, ska på barnloppis då.
sen måste de väl ha några vintervantar också.
köpte två par jättefina manchesterbyxor åt dem också. ett par gröna och ett par blåa. fett billiga på name it. 79 balubas. skulle kanske köpt fler... har ju presentkort kvar :) superbra.
få se.. köpte jag nåt mer?
ja, såna där fuskollar eller vad det nu kallas. randiga :)
nu är det alltså bara vantar som fattas, och det kan man ju vänta med. höstvantar har vi redan. köpte till mig själv med idag :)

annars då?
måste plugga naturbögkunskap hela kvällen, har prov imorrn. det lär gå åt helvete.
så himla mkt att få in ><
får väl hoppas att jag har tillräckligt mkt kunskaper för att få ett G iaf. mer behövs inte. jag är helnöjd om jag får godkänt.
hade psykologi-prov i måndags. det kändes finemang men vi får väl se. hoppas på mer än G men det får jag väl inte bara för det. haha

jaja.
vore kul om man hade ätit middag också, men jag har inget att laga så jag skiter i det.
kanske fred kan köpa med sig nåt när han åker hem från jobbet.
jättebra att äta vid 22 på kvällen.
ÅH!

på fredag ska jag nog supa till lite, med pappa2 och gänget. hoppas jag iaf. måste fråga om originalpappa ska med :)

pussohej snygga tjej

Kommentarer
Postat av: Bili

Åh! Barnloppis! Vars då? :D

Behöver också en vintermössa till Cleo... Har ju bara tunna hjälmmössor i överflöd.

Saknar dig! Vill träffa er! <3

:*

Postat av: bili

En större och billigare bil (:

Så vi kanske kan spara in en liten slant! :D



Vilken tid är loppisen och vars i torshälla?

2009-10-01 @ 20:20:46
URL: http://bilix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback