lamm, smakar som kofta

hej.
har gått och blivit bögsjuk. bästa timingen ever. eller inte.
när man för en gångs skull kan vara med på roliga grejer, så blir man sjukis.
får se hur det känns under dagen, annars åker jag nog till sweed iaf. fast jag tar det lugnt med alkon.
imorgon blir det ju lite marknad, och sen ska jag och fredrik till mattias. och det vill jag gärna vara med på så..
kan ju sova ut ordentligt på söndag iaf, eftersom ungarna ska sova hos mor o far.

jaja. den som lever får se.
ska väl ta ett bad nu, sen kanske man knoppar en stund, eller kanske inte.
måste hitta på någon lunch åt oss också. har ingen aning om vad vi ska äta :/
känner mig inte så peppad till att laga mat.
kanske det finns nån blodpudding som barnen kan äta..
vi får se, helt enkelt.

ja, annars är det väl inte så mkt som händer.
same old, same old.

hejpa

Kommentarer
Postat av: bo

nää Hanna, inte du. (: *:

2009-09-14 @ 10:38:00
Postat av: bili

Nä?! Vars då? :D

Postat av: bili

Jaha! Där ser man! (:

Fina bilder på pojkarna! <3 måste göra med Cleo sen.

Längtar tills vi kan träffas!

Du får säga till när du känner att förkylningen gått över (:

:*

2009-09-15 @ 13:46:25
URL: http://bilix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback