crap

Du heter: hanna

Smeknamn: hanna-stina (av mormor) haniki
Beroende av: nikotin, tyvärr

Vad tror folk om dig? jag vet inte, tell me!

Stämmer det? det kan jag ju inte säga förrän jag vet

Vad får du oftast komplimanger för? att jag är rolig är väl det enda, typ.

Hur imponerar man på dig? det är nog inte så svårt. beundrar folk som är bra på nåt. jaja

Brukar du skratta för dig själv? ja

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: jag åker till mina föräldrar efter jobbet. var är ni?

Har du haft sex idag: nej, har du?

Hur svarar du i mobilen: a dä ä hanna

Vem ringde du senast?: bili

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: att jag får göra som jag vill. haha

Antal timmar sömn inatt: orkar inte räkna

Sov du ensam: nej

Brukar du komma i tid: ja

Hur känner du dig nu: trött

Vad tycker du om fötter: inte så fräscht

Vad saknar du: pengar och kärlek

Favorit dryck på morgonen: vatten. eller om jag är bakis, cola som blev öppnad dagen innan. m´m´m

När brukar du oftast gå och lägga dig: beror på vad jag ska göra. senast 22 om jag ska jobba tidigt, annars kanske 23 typ. festar jag så lägger jag mig också tidigt, heh..

Är du blyg?: ibland.

Sysslar du med någon idrott: ölhävning? näädå!

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: visst!

Har du spytt offentligt: njae, det har jag nog inte

Är du nöjd med ditt liv: nej. men jag kanske blir

Är du bortskämd: nä det tror jag inte. men om jag är det så är jag tacksam

Vad gör du i morgon: jobbar 7-14, sen åker nog jag och barnen hem till mamma och leker

Har du bra vänner och äkta vänskap?: ja, fast vi träffas alltför sällan :(

Vad är det finaste du fått?: mina barn, såklart! finns inga finare <3<3

En speciell dag du minns: skulle vilja säga: dagen mina barn föddes, men jag minns inte så mkt utav den så jag vet faktiskt inte, haha. eller jag minns en dag, men den är helt crapig.

När grät du senast:
minns nog inte. eller jag tror jag fällde några tårar här i början på veckan. var väl slut eller nåt.

Vad skulle du göra om du vann en miljon: köpa en bil, och en massa kläder till mig och barnen. resten skulle in på banken. eller nä, skulle köpa möbler också. sen är nog pengarna slut..

Vill du gifta dig: ja

Vill du ha barn: jag har redan, tror inte jag vill ha fler. älskar mina pojkar för mycket <3 vill inte att nåt ska komma och störa, haha

Är du musikalisk?: njae..

Vad dricker du helst när du är törstig: vatten, eller nåt annat smarrigt som jag är sugen på

Bor dina föräldrar tillsammans: ja, dom är duktiga dom!

Har du någon gång gråtit dej till sömns: ja

Biter du på naglarna: nej. bara om nån är trasig typ. men det gör ju för fan ont i tänderna :/



sorry att jag är så dålig på att blogga, om nu nån bryr sig..
det händer mycket. fast ändå inte.
det SKA hända mycket. förhoppningsvis snart.

annars så... jobbar jag rätt mycket just nu. det känns bra. när jag väl är där ;D
alltså, jag är ju där jämt. jag menade bara att man ibland bävar för att gå dit, men när jag kommit dit så gillar jag det. även fast det är skönt att gå hem också. haha, ja ni fattar kanske.
jag trivs med det iaf! kul att få komma ut lite, lära känna nya människor osv. hatar ju att vara hemmamamma, även fast jag älskar mina barn <3

yeah, yeah. nu ska jag läsa på lite mer inför delegeringsprovet imorrn. sen blir det sova.
up with ze tup imorrn!
HEJ MED ER, HEJ HEJ

Kommentarer
Postat av: bili

Woho! Äntligen ett inlägg! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback