charlie & lola

Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? 2
Vad tycker du om kärlek? jobbigt och drygt, och alldeles, alldeles underbart. ibland. typ
När kramade du någon sist? idag
Saknar du någon speciell person? kenzo <3
Har du svårt för att bli kär? skulle inte tro det
Är du singel? nej. or am I...? bara för hammond då
När fick du senast en komplimang? minns inte

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös:
skulle inte tro det
Hånglat med nån riktigt ful: skulle tro det :(
Hånglat med fler än 50 pers: vet inte
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? jorå. man var väl en hoe i sin ungdom. eheh
Gjort något riktigt dumt? ja fan
Gjort något du verkligen ångrar? ja fan
Åkt ambulans? ja
Gjort nåt olagligt? det har jag säkert. inget allvarligt dock
Fått din mamma att gråta? hoppas inte!
Slagit ner någon? nej
Skämts över dina föräldrar? har man nog ;)
Sagt jag älskar dig och menat det? ja
Tar du droger? nej
Dricker du? "nej" ehh...
Vilka kläder sover du i? trosor
Vad hatar du verkligen? din mamma. nä men. jobbiga människor. pengar, när man inte har dem
Varit kär? men vilket jävla tjat
Är du ensam nu? nej, mina kids hoppar i sängen bakom mig
Vill du gifta dig? ja
Vill du ha barn? har redan! blir nog inga fler

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng?
jag, och fredrik
Såg dig gråta? hm.. fredrik kanske. men minns inte när det var
Fick dig att gråta? fredrik skulle jag tro. haha, kärlek <3
Du delade en dricka med? barnen och jag delade på en festis igår..
Du gick på bio med? fredrik
Skällde på dig? fredrik skulle jag tro
Sa någonting till dig och vad var det? barnen babblar ju hela tiden, men de säger inte så mkt vettigt. tror fredrik sa hejdå gumman imorse men jag var för trött för att bry mig

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit?
nej
Kramat någon? ja
Pussat någon? ja
Köpt någonting? ja
Sjungit? ja
Saknat någon? ja

JAG HAR:
Digitalkamera?
ja
Systemkamera? nej
Telefon på rummet? i vardagsrummet
Egen dator? ja
Könssjukdom? vem svarar ja på den här frågan? haha, men nej jag är ren som en ren!
Bra kompisar? ja <3


vart är den solen?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback