härreguuuu

ja tjena. vilken kväll!
premiärturen med forden är nu avklarad. det var trevligt som fan, skulle jag tro! eheh
kvällen innehöll lite allt möjligt, var bl.a på studentskiva O_o
jorå, allt kan hända när man är ute med fårrden!

idag har man väl inte varit så kaxig, inte igår heller iofs. haha
och nästa helg är det visst nåt slags utflyttningsparty hos sara & ulli.
då har jag partat 4 helger i rad, det känns inte okej :/
men, men.. man lever ju bara en gång. eller..?
ska ta det lugnt iaf. har fan varit helcrazy, det är alltid nåt tokigt som har hänt de senaste gångerna.
what´s up with that liksom? beror antagligen på att jag är störd.

imorgon ska jag och grabbarna hälsa på på mamis jobb :)
får väl se hur det går.. hehe

annars så händer det väl inte så mkt. ska till ögondoktorn med kidsen på tisdag och
på onsdag fyller jag år. GRYHYYMT! eller..?

nu ska jag lägga mig tror jag. hej med er, hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback