hon är en prinsessa

låt oss bara säga såhär.. jag hittar nya blåmärken hela tiden.
annars så vill jag inte prata om det. haha

aja, på´t igen på lördag! ramlar väl ur forden. skulle ju inte vara första gången direkt ;D
är fan klantigare än sara, på rilli ;)

idag ska jag och familjen gå till mina gamla hoods tror jag. utforska skogen och ta med lite mellis.
det är nån finngubbe som ska komma och titta på våran bil nu på förmiddagen, lite tokigt eftersom vi
redan vet vad felet är och göran håller på och funderar för fullt på hur vi ska fixa det.
men han får väl kolla på den ändå, så inte fredriks mormor blir ledsen, det är hon som pratat med honom :)

jaja, om man skulle ta och kamma sig nurå.
min hud har förresten blivit skitdålig, förstår inte vad som hänt.
borde inte sminka mig på hela veckan nu...
hm, what to wear på lördag? man vet inte riktigt.
ska be till solguden att det blir fint väder iaf, så att vi övht kan åka!
har lovat pappa att fixa bilen under dagen. får se hur lätt det går med två vildapor som springer runt.
får väl ta med ett par ombyten till dem så får de hjälpa mig att tvätta :)
det ska ju börjas i tid!
roligt att de verkar gilla bilar och sånt iaf. de tafsar på alla bilmärken de kommer åt. "dä?"
fast roligast är det ändå med bussar, traktorer, grävmaskiner och sånt. sånt är spännande :)

nu ska jag kila iaf, så hörs vi. hejdå

Kommentarer
Postat av: ullpan

Alltså FYFAN om det inte är najs väder!!!! Är det mycket att begära liksom? Blir galen om det är kallt & regn. :(

Postat av: Sara

Höhöhö!

2010-05-03 @ 10:27:12
Postat av: Anonym

Jag tycker om när du ramlar ur bilen det ser kul ut =P Eller du lyckas ju inte ens komma upp så vet inte om det räknas som att ramla ur! hahaha... sorry!!

2010-05-03 @ 13:20:18
Postat av: haniki

hahah, vad fan lollo, anonym och allt. vågar du inte stå för det du säger eller? :P

JAG BJUDER PÅ MINA FALL! gillar att vakna upp med blåmärken överallt, eh...

2010-05-03 @ 19:32:46
URL: http://haniki.blogg.se/
Postat av: Lollo =)

hahha jkag glömmer ju alltid bort och skriva i där ju =) men jag står för allt. Hahha tycker lite synd om dig som måste få ont sen men kul ser det ut :P

2010-05-03 @ 20:41:39
Postat av: haniki

haha, allt för min publik <3

2010-05-03 @ 22:09:51
URL: http://haniki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback