I never will forget what you´ve done to me

1. Vad/vem fick dig att skratta idag? vete fan om jag har skrattat idag
2. Vad gjorde du 8.00 imorse? sov <3
3. Vad gjorde du för 30 min sen? lämnade barnen på dagis
4. Vad hände dig 1993? vet inte
6. Tre ord varför du sist spydde? jag var magsjuk
7. Vilken färg är din hårborste? gråsilver, silvergrå..
8. Vad köpte du sist? för egna pengar, taxiresa
9. Vad fick du senast i present? minns inte min senaste present
10. Vilken färg är din dörr? brun
11. Var förvarar du dina pengar? i plånboken
12. Hur var vädret igår? sol och lite moln. klart till halvklart
13. Vart kramades du sist? fredrik
14. Vad ser du fram emot? köping!
15. Vad är 15? en siffra
16. Vilken skostorlek har du? 38-39
17. Vill du klippa dig? ja, behöver klippa luggen igen. men ingen kan!
18. Är du över 25? nej
19. Pratar du mycket? näe, ibland kanske
20. Kollar du på O.C.? NEJ
21. Har ditt namn ett "x" i det? 7 st
22. Känner du någon som heter Steve? nej
23. Hittar du på egna ord? ja
25. Är du en typiskt svartsjuk person? nej
26. Vad har du för mobil? nån nokia
27. Vem ringde dig sist? eva från af
28. Biter du på naglarna? nej
29. Har du lockigt hår? ibland lite
30. Vilken konsert ska du på härnäst? ingen
31. Vem är den sämsta personen i ditt liv just nu? har nog ingen :) eller jo, jag kom på. åh :/
32. Hur många gånger har du svurit idag? 18
33. Vilket ord/ vilken mening säger du ofta? 18
34. Har du sett filmen 'Donnie Darko'? ja
35. Ska du jobba imorgon? nej
36. Vem sa du "jag älskar dig" till sist? vet inte
37. Vad borde du göra nu? hjälpa fredrik med maten, och hänga tvätt
38. Har du något smeknamn? inget som används ofta
39. Sover du mycket? skulle sova mer om jag fick
40. Vilken är den bästa film du sett inom loppet av 2 veckor? har inte sett nån bra film på sistone
41. Vad ska du göra på lördag? KÖPING!!!!!! (supa, sjunga, härja osv)
42. När var du ute sist? lördags, fast det är glömt nu
43. Har du gråtit idag? nej
44. Är du en glad person? ibland
45. Har du roligt nu? nejfan
46. Vad äter du helst? choklad, heh
47. Vem var du med sist? fredrik
48. Vad heter din mamma? inga-lena
49. Vad är hela ditt namn? hanna christina nyholm
50. Tycker du om någon just nu? tycker om många på olika sätt :)

Kommentarer
Postat av: ulli

Klart att det kommer bli lite konstigt att inte ha alla nära, men det är ju knappast så att man aldrig kommer ses igen. Sen finns ju Fejjan & mobbar & brev. :) Det blir bra! Puss. <3

Postat av: haniki

preciiiis! det är ju inte som att nån av oss försvinner forever. vi pratar ju ändå mer via fejjan än IRL, HAHA :D

2010-05-06 @ 22:04:41
URL: http://haniki.blogg.se/
Postat av: ulli

HAHA ja. ^^

2010-05-06 @ 23:18:32
URL: http://pilliplankan.blogg.se/
Postat av: ulli

Haha, ingen fara. Jag tyckte ju bara att det luktade läsk, haha!

2010-05-09 @ 12:52:17
URL: http://pilliplankan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback