rainy day

sug-väder!
finns inte ens nånting att göra. kan inte hälsa på nån, för man kan inte ha barnen i möblerade rum.
vi kan inte ta en promenad för de vägrar ha regnskydd på vagnen, haha
får försöka hitta på nåt lajbans inomhus istället.

annars så.. har jag drömt jättekonstigt hela veckan.
har bl.a fått barn. en gång tvillingflickor och en gång bara en flicka. en liten Ellen :)
fast jag vill inte ens ha.
skulle vilja vara gravid en gång, bara för att känna hur det känns. det känns ju som att jag inte
har fått uppleva det riktigt. fast annars så är jag nöjd med mina två busungar :)
fast det kan hända att man blir sugen sen när de blir stora, men just nu så ser jag fram emot allt kul vi
ska göra medan de växer upp, så det känns som att jag inte har tid med nån liten som kommer och stör, haha.
jag passar på att njuta av andras bebisar istället.
min underbara guddotter t.ex <3
Inatt drömde jag också att jag & bili var hemma hos Sara & Ulli, och de skulle flytta till jokkis. Inte så kul att säga hejdå, grät jättemycket. Det kommer bli tomt utan dem.. fast jag är ändå glad för deras skull och hoppas att de
kommer att få det great där uppe, sen hoppas jag att de tröttnar och flyttar tillbaka ;) haha
Träffade Elvis (Presley) inatt också. Då grät jag med. Tjena kungen liksom <3

Hoppas att mina födelsedagspresenter kommer idag. Råkade ju beställa ett par åt mig själv, hehe
Ni får se kort på dem sen. Fredrik lär ju döda mig meneh... ja
*tönt*

näha, om man skulle ta och klä på sig själv och barnen då. Kan ju inte gå i pyjamas hela dagen bara för att det är dåligt väder!

Laterz!!

P.S. uppdatering av mina fall kommer inom kort! D.S

Kommentarer
Postat av: ulli

Ja, tyvärr inte så cheap sida. :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback