are you now.. a mental?

kan få bli min mental <3

a men tjena.
har väl inte så mkt att skriva egentligen. ville bara säga hej :)
hejdå






eller?
nä men jag är trött, som vanligt. ska gå och lägga mig snart, måste dock bädda sängen först eftersom pojkarna drog bort lakan och allting imorse ><
och ändå så gick de och lade sig i min säng när det var dags för läggning. what´s up with that? säkert för att jag inte hade städat deras rum.. haha
orkar inte städa upp efter dem 7ggr om dagen, så det fick vänta tills imorrn. tycker att de kan hålla ordning på sitt eget rum, de är ju faktiskt snart 3 år! ehm.. anyway, jag bar in dem till deras sängar när de hade somnat, de kommer ändå in till mig varje natt ju, är skönt om man får några timmar för sig själv, blir ju helt krokig annars. har ju bara en 120-säng nu. får inte plats med nåt annat i lilla sovrummet. lär förövrigt få bo kvar här resten av livet för jag kommer inte ha råd att flytta, ungarna har sabbat typ varenda tapet ><
men de är härliga iaf, ibland.
fast jag är rädd att de kommer bli lika oseriösa som mig, haha. ja herrgy, ni skulle se oss 3 tillsammans ibland, inte normala nånstans! ;)

på fredag är det spökfest på dagis, epic! haha, epic.. kidsens nya ord har jag förstått. fb hjälper en att hänga med litegrann iaf.
iaf, köpte två dräkter till spökfesten, ska försöka ta kort på ungarna när de har dem på sig. lär väl vägra.
elvis tyckte det var kul att skrämma mormor & morfar i den iaf. albin var dock inte lika på... så vi får se.
de var iaf oemotståndliga, och jag önskar att de ska upptäcka hur kul det är att klä ut sig så det är kul att ha. de har en pippi-dräkt också. kläderna var roliga att ha på sig i nån minut, men peruken var big no no, eller: nae, som elvis säger, eller ne, som albin säger.
annars så är det mest bilar som gäller just nu. tråkigt tycker jag, men vad gör man inte.. de får väl leka med vad de vill :) elvis leker dock inte mkt alls, han förstör mest... adhd?

händer annars i veckan då?
på onsdag ska jag hälsa på farmor, sen på kvällen kommer krille, mor & far hit och äter pizza och spelar bonk! epic <3
haha
på fredag är det som sagt spökfest, sen ska ungarna till fredrik och jag vet inte vad jag ska hitta på. är fattig så det blir nog inget baluns direkt.. trist, eftersom jag fått erbjudande om att gå ut med katja, eller gå på rockabilly-baluns i sthlm med tessy. men det blir nog inget av med nåt av det, tyvärr.
blir nog hemma och kollar doobidoo bara :) eller grabbkväll? jag vet inte! jag borde inte göra nånting, men man vill ändå passa på att göra en massa, och träffa en massa när man är barnledig.
på lördag ska jag iaf till finaste dessan på partaj <3 ska bli supernice. är så kul att jag har fått en ny vän <3 inte för att det är nåt fel på mina gamla, förutsom att jag aldrig träffar dem, bara bili <3 men det är kul med nya bekantskaper, och dessan är en bekantskap som jag hoppas få ha kvar i hela mitt liv <3
haha, ba kärleksförklaring. men jag vet att hon känner likadant! ;D

nähä.. blev ju inget av den här kvällen, går och lägger mig nu.
drömma om...

man ser ju att han vill ha mig. diiiiiiiiiiiiirekt.
:*

a hej!
/ labradoodle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback